• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403061005958
  • خبرنگار : 50553

نرخ جدید کرایه سرویس مدارس شهر قزوین در بلاتکلیفی

نرخ جدید کرایه سرویس مدارس شهر قزوین در بلاتکلیفی

ایسنا/قزوین مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ما پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس را به شورای شهر قزوین ارسال کرده‌ایم اما فعلاً هیچ مصوبه قطعی اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام سرویس مدارس از طریق سامانه سپند در تیرماه ۱۴۰۳ انجام شده و حالا هم تقویم شهریورماه به‌سرعت در حال ورق خوردن است اما خبری از نرخ جدید کرایه سرویس مدارس در شهر قزوین اعلام نشده است.

انتظار می‌رفت که در مردادماه یا نهایتاً اوایل شهریورماه نرخ جدید کرایه سرویس مدارس اعلام می‌شد تا شهروندان دراین‌باره دغدغه نداشته باشند اما اکنون اولیا گلایه‌مند هستند که چه زمانی مصوبه جدید کرایه سرویس مدارس اعلام خواهد شد! در صورتی که روزشمار نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید آغاز شده است. ایسنا در این‌ خصوص به مصاحبه با مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین پرداخته است.

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال جاری

محمدرضا وثوق نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس را به شورای شهر ارسال کرده‌ایم اما فعلاً هیچ مصوبه قطعی اعلام نشده است.

وی افزود: در سال گذشته نرخ کرایه سرویس مدارس برای انواع سواری تا مسافت سه کیلومتر ۵۶۵ هزار تومان، تا ۶ کیلومتر ۶۷۳ هزار تومان، تا ۹ کیلومتر ۷۹۳ هزار تومان و برای خودروهای ون تا سه کیلومتر ۴۵۷ هزار تومان، تا ۶ کیلومتر ۵۴۰ هزار تومان و تا ۹ کیلومتر ۵۷۷ هزار تومان اعلام شد و پیشنهاد ما در سال جاری بر افزایش ۴۰ درصدی این نرخ بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: اینکه این درصد افزایش نرخ سرویس مدارس تأیید شده یا نه مشخص نیست و در این موضوع ما بلاتکلیف هستیم؛ درصورتی‌که مصوبه نرخ جدید تأیید شود در اولین فرصت نرخ را اعلام خواهیم کرد تا اولیا در جریان قرار گیرند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در سطح شهر قزوین بالغ‌بر چهار هزار خودرو تاکسی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و در حوزه سرویس مدارس نیز از این آمار بالغ‌بر هزار خودرو در سال جدید خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وثوق‌نیا گفت: هیأت وزیران برای سال جاری تصویب کرده است که دریافت صفر تا صد هزینه سرویس مدارس در اختیار شهرداری است و آموزش‌وپرورش حق گرفتن هزینه سرویس مدارس را ندارد و ما نیز طبق آیین‌نامه چهار پیمانکار واجد شرایط معرفی کرده‌ایم تا با این افراد قرارداد منعقد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فعلاً نرخ جدید از سوی شورای شهر و فرمانداری مشخص نشده پیمانکاران اعلام کرده‌اند که علی‌الحساب سه میلیون تومان به ازای هر دانش‌آموز واریز شود تا زمانی که مصوبه تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در پایان گفت: شهروندان با شروع سال تحصیلی و ارائه خدمات سرویس مدارس می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سرویس‌ها شکایات خود را به‌طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل‌ونقل عمومی مستقر در سطح شهر و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ سازمان تاکسیرانی مطرح کنند یا با سامانه گویای سازمان شهرداری قزوین به شماره ۳۳۸۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha