• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060704474
  • خبرنگار : 50176

ربیعی:

با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم/ نیازمند اراده و حمایت بیشتری هستیم

با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم/ نیازمند اراده و حمایت بیشتری هستیم

ایسنا/لرستان سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم تا به خرم‌آباد بیاییم، گفت: دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد بیان کرد: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند و بتوانند مهمان نوازی کنند.

وی با بیان اینکه لرستانی‌ها شور و شعف زیادی را به لیگ برتر ایران تزریق می‌کنند، اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند.

ربیعی افزود: بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند خوب باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند. امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

وی اضافه کرد: ما نزدیک هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم، خودم علاقمند نیستم به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد، «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد.

او که از این وضعیت ناراحت به نظر می‌رسید یادآور شد: کلاً در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب آهن حرف زیاد دارم.

ربیعی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم، انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد. الان تمرکز باید روی بازی فردا باشد تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم و بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد.


وی در خصوص اینکه ذوب آهن اصفهان در بازی‌های خارج از خانه خوب نتیجه می‌گیرد، اظهار کرد: دو تا بازی پایانی داخل خانه فصل قبل را بردیم ولی این را باید بگویم هفته گذشته هم میزبان بودیم ولی مشهد بازی کردیم و تیم دائم السفر هستیم.

ربیعی با بیان اینکه ما مشهد بازی کردیم و فردای بازی از این شهر برگشتیم و دو روز تمرین داشتیم و امروز با اتوبوس خرم آباد آمدیم، تصریح کرد: کسانی که فوتبالی هستند می‌دانند این موضوع چقدر تیم را مستهلک می‌کند، ناراحت هستم ولی اهل گلایه و بهانه نیستم.

وی اضافه کرد: در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و هوادار هم این را اعلام کردم؛ صحبت‌های ابتدایی که با من شده بود با اتفاقاتی که الان در تیم می‌افتد منافات دارد.

ربیعی با اذعان به اینکه نمی‌توانم حرفی بزنم و فقط باز هم توقع خودم را می‌گویم، گفت: تیمی که توانسته فصل گذشته بعد از هفت سال بهترین نتایج باشگاه ذوب آهن را رقم بزند و در جمع پنج تیم برتر قرار بگیرد نیازمند به اراده، ملاحظات، مراقبت و حمایت بیشتری است.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: اینکه چه تصمیماتی در رأس گرفته می‌شود از حوزه وظیفه و کلام من خارج است.

ربیعی در خصوص خیبر نیز گفت: شناخت از تیم‌ها در لیگ برتر تکمیل نشده است، تحلیل و آنالیز حداقل نیاز به ۵ بازی از هر تیم است تا تحلیل باثبات تری ارائه داد ولی خیبر تیم خوب و مهاجری را از مربیان خوب لیگ می‌دانم.

وی با بیان اینکه برای ما بازی مهم و سختی خواهد بود، در خصوص هواداران خیبر نیز گفت: این شور و شعف هواداران برای من لذت‌بخش است و روح فوتبال را در حضور تماشاگر می‌دانم، سوخت فوتبال به حضور هواداران است.

او افزود: هواداران خیبر به لیگ امسال طراوت بهتری خواهند داد و خوشحال هستیم که می‌توانیم در حضور این هواداران بازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha