• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053121220
  • خبرنگار : 50228

یک مدیر ورزشی:

برخی هجمه‌ها به طور چشمگیر از محبوبیت فوتبال خوزستان کاسته است

برخی هجمه‌ها به طور چشمگیر از محبوبیت فوتبال خوزستان کاسته است

ایسنا/خوزستان یک مدیر فوتبالی در خوزستان گفت: در مقایسه شرایط حال حاضر فوتبال خوزستان با سال‌های قبل می بینیم برخی هجمه‌ها باعث شده به طور چشمگیری از محبوبیت فوتبال نزد هواداران و همین طور از اعتماد آن ها به فوتبال کاسته شود.

صفر علی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خوزستان سرزمین ثروتمند ایران است و باید مشکلات فوتبال آن ریشه یابی شود و چرا از تمام پتانسیل‌ها در فوتبال استان استفاده نمی‌شود؛ این استان بزرگترین تغذیه‌کننده فوتبال ایران و مهد فوتبال است و در گذشته نیز همیشه ۸ یا ۹ نفر از بازیکنان که در ترکیب تیم ملی قرار می گرفتند خوزستانی بودند اما حالا چه شده است که دیگر شرایط قبل را ندارد. در زمان نه چندان دور ۵۵ بازیکن در رده‌های سنی مختلف عضو تیم ملی بودند و افتخارات زیادی کسب کردند ولی چرا در چند سال اخیر این روند حفظ نشد؟

او افزود: باید به دست‌اندرکاران فوتبال استان کمک کنند زیرا فوتبال خوزستان حتی در حالت ضعف هم پویایی خود را دارد. باید متولیان هیات فوتبال بتوانند بار دیگر پای سازمان‌ها، ادارات و کارخانجات صاحب امکانات را به فوتبال باز کنند تا با سرمایه‌گذاری هر چند اندک به آموزش جوانانی که در کوچه و خیابان و زمین‌های مناسب محلات مشغول به فعالیت هستند، بپردازند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خوزستان گفت: وقتی شرایط حال حاضر فوتبال خوزستان را با سال‌های قبل مقایسه می کنیم، می بینیم برخی هجمه‌ها باعث شده به طور چشمگیری از محبوبیت فوتبال نزد هواداران و همین طور از اعتماد آن ها به فوتبال کاسته شود و طبیعتا وقتی این اعتماد کاسته شود، رفته‌رفته به تمام بخش‌های فوتبال اشاعه پیدا می کند. اگر توجه کنید، می بینید که مردم نه تنها به بازیکنان، مربیان، مدیران و داوران فوتبال بی اعتماد هستند، بلکه حتی این بی اعتمادی را نسبت به نشریه‌های ورزشی هم پیدا کرده‌اند. به هر حال فوتبال هم جزیی از همین جامعه است و اگر هم مشکلی وجود دارد باید به طور خیلی عمیق‌تر به آن پرداخته شود.

اوبا اشاره به این که مربیان صاحب اعتبار خوزستانی عالی ترین مدارج و دوره‌های مربیگری را پشت سرگذاشته ولی دایره مربیگری در این فوتبال آنقدر تنگ است که جایی برای آن ها باز نمی شود، عنوان کرد: تنش‌های مختلف و فراوان موجود در این فوتبال هم زاییده بی ثباتی است، به دلیل این که تصمیم‌های مدیران ما صحیح نیست و مرتبا آزمون و خطاها تکرار می‌شود. این بی‌ثباتی‌ها به وجود می آید و به عنوان نمونه مدیری را جایی منصوب می کنند و او ابتدا با بازیکنانی قرارداد می بندد، سپس مربی می آورد و چون به نتیجه دلخواه نمی رسد آن مدیر را برکنار می کنند و جایش را به مدیر دیگری می دهند که دوست صمیمی خود را به عنوان مربی منصوب می کند و بعد از آن که او هم نتیجه نگرفت، تعویضش می کنند ولی یک سال بعد دوباره آن مدیر را برمی گردانند! تصمیم‌های غلط مدیران صفر کیلومتر، چنین تبعاتی را برای فوتبال ما به ارمغان آورده است و متاسفانه همان تصمیم‌های غلط از سوی مدیران بعدی هم تکرار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha