• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062213818
  • خبرنگار : 50229

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبرداد

اجرای طرح ضربتی آبرسانی به ۴ هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند

اجرای طرح ضربتی آبرسانی به ۴ هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور پایداری شبکه‌ و افزایش کمی و کیفی آبرسانی به روستای شهید محمدی، طرح ضربتی خط انتقال آب شرب به بخش بزرگ عقیلی گتوند اجرا و وارد مدار بهره‌برداری شد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آبرسانی، ۴ هزار نفر ساکن در روستای شهید محمدی شهرستان گتوند از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای مقابله با تنش آبی در روستای بزرگ شهید محمدی بخش عقیلی شهرستان گتوند محقق شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح آبرسانی، مشکل بی آبی و افت فشار چند ساله در این روستا برطرف شد.

علیدادی ادامه داد: در این عملیات اجرایی با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و اتصال به شبکه داخلی این روستا، در یک پروژه ۲ ماهه، ۴ هزار نفر ساکن در این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: مردم این روستا بیش از ۲ سال مشکلات عدیده‌ای به دلیل ریزش تاسیسات داشتند که با پیگیری‌های سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند و حضور در منطقه توانستیم پروژه‌ای که سال‌ها رها شده بود را طی دو ماه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای رفع مشکل آب شهرها و روستاها انجام شده است، عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک می‌توان از این خط انتقال به روستای دهلران که در همجواری روستای شهید محمدی واقع شده است، آبرسانی کرد.

علیدادی افزود: تاسیسات موجود روستای شهید محمدی به علت همجواری در کنار رودخانه در معرض فرسایش و تخریب کامل بود و در بارندگی از مدار خارج و منجر به بحران در منطقه می‌شد که با اجرای خط انتقال جدید، در زمان بارندگی‌ها از ایجاد هر گونه تنش و بحران پیشگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha