• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403053020915
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

اعلام آمادگی روسیه برای برگزاری نشست کارگروه مشترک رسانه‌ای تهران و مسکو

اعلام آمادگی روسیه برای برگزاری نشست کارگروه مشترک رسانه‌ای تهران و مسکو

معاون توسعه دیجیتال رسانه‌های گروهی فدراسیون روسیه، از آمادگی روسیه برای میزبانی هیات ایرانی در برگزاری کمیته رسانه‌ای در مسکو خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، بلا چرکسیوا، معاون توسعه دیجیتال رسانه‌های گروهی فدراسیون روسیه در دیدار با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به همکاری خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در زمینه توسعه همکاری‌های رسانه‌ای تهران و مسکو، از آمادگی روسیه برای میزبانی هیات ایرانی در برگزاری کمیته رسانه‌ای در مسکو خبر داد.

چرکسیوا همچنین با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد که ما از دولت و ملت ایران حمایت می‌کنیم و عدم توانایی ساختارهای بین‌المللی در محکومیت رژیم صهیونیستی سبب شد تا کشورهای منطقه نیز از این اقدامات تاثیر بپذیرند.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز ضمن استقبال از پیشنهاد برگزاری کارگروه رسانه‌ای در مسکو، اهتمام جدی رهبران دو کشور را پشتیبان قوی برای توسعه روابط دانست و شناخت بیشتر و متقابل ملت دو کشور را لازمه توسعه روزافزون روابط برشمرد و بر نقش رسانه در این بخش تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه توسعه همکاری‌ها با همسایگان از جمله روسیه در دولت دکتر پزشکیان نیز با جدیت پیگیری می‌شود بر لزوم تقویت همکاری رسانه‌های دو کشور در مقابله با رسانه‌های معاند تاکید کرد و افزود: بدخواهان روابط دو کشور با قدرت تمام از ابراز رسانه برای تخریب روابط استفاده می‌کنند و در این راستا پیشنهاد می‌شود تورهای متقابل اصحاب رسانه به منظور شناخت بیشتر از ظرفیت‌ها و واقعیات دو کشور راه اندازی شود.

این دیدار در حاشیه اجلاس رسانه‌ای دریای خزر که با حضور کشورمان در آستراخان روسیه برگزار شد صورت گرفت.

ششمین نشست کارگروه همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه تیرماه سال گذشته با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بلا چرکسوا معاون توسعه دیجیتال رسانه‌های گروهی فدراسیون روسیه، مدیران کل معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و شماری از مدیران فرهنگی و رسانه‌ای مطرح دو کشور به‌صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha