• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403052214608
  • خبرنگار : 71610

شهادت ۱۲ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

شهادت ۱۲ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

منابع خبری از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ۱۲ فلسطینی در جریان تازه‌ترین جنایت ارتش این رژیم در «خان‌یونس» واقع در جنوب این باریکه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای سیصد و یازدهمین روز متوالی به جنایت نسل کشی در نوار غزه با انجام حملات هوایی و گلوله باران و کشتار غیرنظامیان در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار در نتیجه محاصره و آواره شدن ساکنان این باریکه ادامه می‌دهد.

در همین راستا، شبکه خبری المیادین گزارش داد که بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی را در محله «عبسان الجدیده» در شرق خان‌یونس بمباران کردند.

خبرنگار المیادین در نوار غزه در این باره اعلام کرد: تا بدین لحظه ۱۲ شهید به بیمارستان «ناصر» در نتیجه بمباران خان‌یونس منتقل شده‌اند.

ارتش اشغالگر دستور تخلیه مناطق در شهر خان یونس را گسترش داد و همزمان تعدادی خانه در غرب شهر رفح (جنوب) را منفجر کرد.

به گفته شاهدان، این همزمان با حملات هوایی شدید صهیونیست‌ها و گلوله باران‌های توپخانه‌ای شهر بنی سهیلا در شرق خان یونس و شلیک از پهپادهای کوادکوپتر اسرائیلی بود.

بامداد یکشنبه ارتش اشغالگر از ساکنان و آوارگان محله معروف الجلاء در شهرک حمد در شمال خان یونس خواست تا برای عملیات نظامی در این منطقه فورا این محله را تخلیه کنند.

طبق این گزارش، همچنین در پی بمباران ورودی اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات امروز خود یک خانه مسکونی را در محله «الشیخ رضوان» در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

منابع رسانه‌ای تصاویری را از لحظه بمباران این خانه منتشر کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگی را علیه غزه آغاز کرده است که تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار فلسطینی را شهید و مجروح کرده است و اکثریت آنها کودک و زن هستند. این حملات همچنین منجر به مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار تن شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha