• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403051711447
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی:

جهاددانشگاهی با چشم انداز برند شدن در ارائه کیفیت خدمات آموزشی فعالیت می‌کند

جهاددانشگاهی با چشم انداز برند شدن در ارائه کیفیت خدمات آموزشی فعالیت می‌کند

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در حوزه آموزش و کارافرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با چشم انداز برند شدن در ارائه کیفیت خدمات آموزشی در استان و با رویکرد ارائه خدمات آموزشی در راستای کمک به رفع نیازهای خراسان جنوبی فعالیت می‌کند.

نرگس معصومی مفرد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فراگیران در دوره‌های آموزش و کار افرینی جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: سالانه بیش از 10 هزار فراگیر در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی و عمومی در جهاد دانشگاهی شرکت می‌کنند  و جهاد دانشگاهی استان دوره‌های آموزشی خود را در دو بخش فراگیران ازاد و فراگیران قراردادی ارائه می‌کند که در بخش قراردادی بر اساس توافقات با دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارکنان و خانواده آنها برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد ، همچنین آموزش‌های عمومی و تخصصی شامل رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان است. 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های جدیدی در مجموعه جهاددانشگاهی کشور ایجاد شد و در استان پیاده سازی و اجرا است، افزود: از جمله زمینه‌های فعالیت جدید می‌توان به ایجاد کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران و مرکز آزمون جهاددانشگاهی اشاره کرد. 

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با بیان اینکه سالانه بیش از 10 هزار فراگیر در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی و عمومی در مجموعه جهاددانشگاهی استان شرکت می‌کنند، گفت: جهاددانشگاهی استان دوره‌های آموزشی خود را در دو بخش فراگیران آزاد و فراگیران قراردادی ارائه می‌کند و در بخش قراردادی بر اساس توافقات با دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارکنان و خانواده‌های آنها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود همچنین آموزش‌های عمومی و تخصصی شامل رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان است. 

معصومی تصریح کرد: در یک سال و نیم گذشته حدود 18 هزار نفر در آزمون استخدامی و جمعیتی و همچنین بیش از 100 کانون ارزیابی در استان از سوی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مشارکت دستگاههای اجرایی برگزار شده است. 

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد ارائه دوره‌هایی است که به منظور کمک به بخش کارآفرینی و اشتغال استان بوده و افراد می‌توانند پس از گذراندن دوره ها و کسب دانش و مهارت لازم، وارد حوزه های کاری مرتبط با آن‌ها شوند.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از برنامه های مناسبتی چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در حوزه معاونت آموزش و کارافرینی نام برد و گفت: این برنامه‌ها شامل، برگزاری"کارگاه تخصصی اشتباهات رایج دستوری" ، "آموزش زبان انگلیسی در محیط واقعی" در کالج زبان‌های خارجی و رونمایی از "سامانه علمینو" با همکاری حوزه تجاری سازی واحد است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha