• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051711201
  • خبرنگار : 50228

طالقانی عنوان کرد

تشکیل کارگروه نامحسوس هیات فوتبال خوزستان برای رصد تیم‌های لیگ برتری استان

تشکیل کارگروه نامحسوس هیات فوتبال خوزستان برای رصد تیم‌های لیگ برتری استان

ایسنا/خوزستان اولین جلسه مشترک هم اندیشی هیات فوتبال خوزستان و سرخابی‌های اهواز برگزار شد.

اولین جلسه مشترک هم اندیشی پیش فصل لیگ برتر میان هیات فوتبال خوزستان و دو تیم استقلال و فولاد خوزستان با هدف همدلی و حمایت  در مسیر موفقیت بدون دغدغه سرخابی‌های اهوازی در فصل جدید لیگ برتر با حضور رئیس هیات فوتبال استان و نمایندگان دو باشگاه در محل ساختمان هیات فوتبال خوزستان برگزار شد.

 تشکیل کارگروه نامحسوس هیات فوتبال خوزستان

به گزارش ایسنا، در این جلسه ابتدا عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، اهداف تشکیل این جلسه را ایجاد همدلی و توجه جدی به دغدغه های مردم و به خصوص هواداران پرشور دو تیم و همچنین جلوگیری از تکرار بحران و روزهای بسیار سخت فصل گذشته در لیگ برتر عنوان کرد.

او در ادامه با بیان کرد: در آن ایام بارها هیات فوتبال خوزستان مورد عتاب هواداران و اهالی فوتبال و حتی پیشکسوتان فوتبال استان قرار گرفت و همه شاهد بودند علی رغم آنکه قانون و اساسنامه های موجود فوتبال حرفه‌ای اجازه دخالت در امور تیمداری و باشگاه‌داری را از هیات های فوتبال استان ها سلب کرده بود اما هیات فوتبال خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان تلاش‌ های فراوانی برای ایجاد همدلی و رفع بحران رخنه کرده درون تیم های خوزستانی داشتند. حتی جلسات متعدد حضوری با مدیران سه باشگاه استقلال، فولاد خوزستان و نفت آبادان داشتیم ولی علی رغم بقای دو تیم استقلال و فولاد، متاسفانه یکی از با قدمت ترین تیم‌های خوزستان یعنی نفت آبادان سقوط کرد.

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: هیات فوتبال خوزستان ضمن احترام و رعایت قانون عدم دخالت در امور تیم‌داری و باشگاهداری فوتبال حرفه‌ای در نظر دارد از هم اکنون بنا به مسئولیتی که نسبت به پاسخگویی و اهمیتی که به مطالبات بحق و منطقی هواداران و کارشناسان اهل نظر و به طور کلی نسبت به اهالی فوتبال دارد، در فصل جدید لیگ برتر که از ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد و عملا از ۲۶ مرداد فعالیت رسمی دو تیم استقلال و فولاد خوزستان آغاز می شود، با تشکیل یک کارگروه مشورتی منتصب به شخص رئیس هیات فوتبال استان که به صورت نامحسوس کلیه مسابقات دو تیم را هنگام میزبانی رصد خواهند کرد و گزارش مکتوب آن به صورت محرمانه به رئیس هیات فوتبال خوزستان ارائه و سپس به مدیران عامل دو باشگاه ارسال خواهد شد.

او گفت: در صورت عدم توجه به نظریه‌های کارگروه نامحسوس هیات فوتبال استان مطمئنا هیات فوتبال این حق را خواهد داشت به صورت شفاف با برگزاری نشست‌های خبری این بی توجهی و عدم رفع نواقص را به سمع و نظر عموم اطلاع رسانی کند

 طالقانی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از قبول دعوت هیات فوتبال خواستار توجه جدی و حضور شخص مدیران عامل باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان در جلسات آینده شد.

فولاد مهیای خلق شایستگی خود است

در ادامه این نشست، پورهاشمی نماینده باشگاه فولاد خوزستان، اظهارکرد: همانطور که می‌دانید تیم فولاد در اردوی برون مرزی است و عدم حضور آقای نصیرزاده مدیر عامل باشگاه‌ فولاد در این جلسه صرفا به دلیل همزمانی با حضور در دو جلسه پی در پی مدیریتی و جلسه مذاکرات نهایی عقد قرارداد با بازیکنان جدیدی است که قرار است به جمع فولادی ها شوند.

او عنوان کرد: برگزاری چنین جلسات بسیار مفید را باید به فال نیک گرفت و به این نگاه مثبت اندیشی و حمایتی هیات فوتبال خوزستان تبریک گفت. بنده هرگز فراموش نخواهم کرد در هفته‌های پایانی لیگ گذشته که همه اهالی فوتبال خوزستان نگران بقا یا سقوط تیم های خوزستانی بودند هیات فوتبال و اداره کل ورزش خوزستان که در راس آن ها آقای طالقانی و آقای بنی تمیم قرار داشتند با تمام وجود حضوری دلگرم کننده داشتند.

پور هاشمی در مورد وضعیت تیم فولاد نیز گفت: فولاد خوزستان برای فصل آینده لیگ برتر همه جوره مهیای خلق شایستگی خود به عنوان نماینده فولاد و فوتبال خوزستان است؛ بکار گرفتن یک مربی موفق و امتحان پس داده به همراه کادر فنی مجرب و با هدف بهره بردن از پتانسیل جوانی و تجربه و نیز ارائه فوتبالی تهاجمی شناور نوید روزهای خوش را برای فولاد می دهد. شنیدن صدای هیات فوتبال خوزستان و اداره کل ورزش خوزستان به عنوان بازوان حمایت و ایجاد انگیزه در کنار فولاد خوزستان و هواداران فهیم مطمئنا مسیر سرور را رقم خواهد زد.

بازیکن یک میلیاردی به بازیکن بیست میلیاردی تبدیل شده است


به گزارش ایسنا، همچنین کیوان بابادی مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد آمادگی این تیم، اظهار کرد: اولا از این که هیات فوتبال خوزستان از هم اکنون مطالبه گر وضعیت تیم استقلال خوزستان و دیگر تیم اهوازی در لیگ برتر است، بسیار خوشحالم و به فال نیک خواهم گرفت چون اعتقاد دارم نقش نظارتی هیات فوتبال می تواند به عنوان یک پرچمدار  بسیار تاثیرگذار باشد اما جا دارد گله ای هم داشته باشم؛ ای کاش این جلسه هم اندیشی بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر تشکیل می شد تا تیمی هم چون استقلال خوزستان مجبور نشود بازیکنان خوب و ارزان خود را که بسیار در بقای تیم تاثیرگذار بودند، از دست بدهد یا این چنین گران شوند.

او ادامه داد: تیم استقلال خوزستان ارزانی و جوانی را هدف خود برای حضور در لیگ برتر آینده قرار داده است و اگر بازیکنی از دسته یک فوتبال جذب کردیم دلیل آن  جوانی، انگیزه و ارزانی بود ما تلاش کردیم تیم خوبی آماده کنیم. ضمن این که کادر فنی تیم و به خصوص سرمربی خارجی تیم استقلال خوزستان مطمئنا در لیگ برتر دانش و درایت فنی خود را به نحوه احسن نمایان خواهد کرد و این قول را به هواداران خود و اهالی فوتبال خوزستان خواهیم داد فصلی آرام و بدون دغدغه را رقم خواهیم زد.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: تاکنون ۵ بازیکن خارجی با استقلال خوزستان رسما قرارداد بسته است و تیم بعد از اردوی شهرکرد، هم اکنون در تهران به تمرینات تاکتیکی می پردازد. همچنین باید بگویم قیمت بازیکن در فوتبال ایران بدون نظارت و فاقد قانون تعیین قیمت است. متاسفانه هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری وجود ندارد و همه عالم و آدم متوجه این ناترازی در فوتبال  شده اند ولی آنان که باید این تورم فوتبالی را اصلاح کنند، هیچ گوش شنوایی برای رفع این معضل بزرگ  ندارد. انگار برای هیچکس مهم نیست. بازیکن یک میلیاردی بدون دلیل به بازیکن بیست میلیاردی تبدیل شده و زمانی که مربی و مدیر قصد دارند چنین بازیکنی را از لیست تیم حذف کنند، ده‌ها مدعی مقابل تصمیم آن مربی و مدیر صف آرایی می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha