• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403050905951
  • خبرنگار : 71552

سرمربی تیم ملی تراپ: در سه راند اول از بیراوند ناراحت بودم/ جو المپیک سنگین است

سرمربی تیم ملی تراپ: در سه راند اول از بیراوند ناراحت بودم/ جو المپیک سنگین است

نریمان نیکخو گفت: دیروز در ذهن خودم کمی از دست محمد دلخور بودم و دور از او به این موضوع فکر می‌کردم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی تراپ در پایان مسابقه محمد بیرانوند در المپیک پاریس اظهار کرد: در ابتدا از فدراسیون تیراندازی و شخص مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، و همه عوامل فدراسیون که حمایت ویژه‌ای از اهداف پروازی به عمل آوردند تشکر می‌کنم. همان طور که فکر می‌کردیم این المپیک، اولین المپیکی بود که اهداف‌ پروازی در آن حضور داشت و انتظاری که می‌رفت این بود که بیش از هر چیز دیگر یک پشتوانه‌سازی برای آینده ورزشکاران جوان، خود بیرانوند و همه عزیزانی که در المپیک شرکت خواهند کنند، داشته باشیم.

او با اشاره به ثبت امتیاز ۱۱۷ توسط محمد بیرانوند گفت: بیرانوند راند اول را با خطا شروع کرد و با خطا به پایان رساند. راند دوم نیز همین گونه بود. ما دلایل این اتفاق را بررسی کردیم و این در راندهای بعدی کمتر اتفاق افتاد. در همان راند اول و دوم ۲۳ بشقاب را در توالی و بدون خطا زد و این نشان می‌دهد که ضعف تکنیکی نداشته و این فقط به خاطر جو المپیک است.

نریمان نیکخو افزود: فضای المپیک اصلا ساده نیست. نمی‌خواهم به گونه‌ای صحبت کنم که به نظر برسد تجربه زیادی در این زمینه دارم بلکه من هم اولین بار است در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنم. این رویداد نیاز به تمرکز، توجه و آمادگی ذهنی بالا دارد.

نیکخو با تاکید بر اینکه یادمان باشد با نوجوانی کمتر از ۱۶ سال روبه‌رو هستیم، گفت: دیروز در ذهن خودم کمی از دست محمد دلخور بودم و دور از او به این موضوع فکر می‌کردم. مارچلو دراتی، مربی سابق ما آمد و گفت: «چرا ناراحتی؟» گفتم: محمد امتیاز ۷۰ زده و من انتظار داشتم بهتر عمل کند. او گفت نیم‌ثانیه هم اجازه نمی‌دهم از این موضوع ناراحت باشی.

سرمربی تیم ملی تراپ ایران ادامه داد: خدا را شکر در راند آخر امتیاز ۲۵ را زد که نشان از آمادگی، لیاقت و توان بالای روحی و جسمی او دارد. فراموش نکنید که در رویدادی مانند المپیک هستیم که فشارش می‌تواند یک نوجوان ۱۵ ساله را تحت تاثیر قرار دهد.

او در پایان گفت: امیدوارم در المپیک‌های بعدی هم در اهداف پروازی نماینده قابل قبولی برای کشورمان باشیم. امیدوارم این اتفاق برای اسکیت و دختران ما نیز بیفتد و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha