• یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403042416473
  • خبرنگار : 71145

زخمی شدن ۴ صهیونیست در عملیات مقاومتی در جنوب تل‌آویو

زخمی شدن ۴ صهیونیست در عملیات مقاومتی در جنوب تل‌آویو

رسانه‌های عبری امروز-یکشنبه- از زخمی شدن چهار صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در چهارراه «نیرتزوی» در جنوب تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ عبری گزارش داد که عامل حمله در نزدیکی شهر «رمله» از شهرک «کفر عقب» دارای شناسنامه اسرائیلی بوده و «درجا به شهادت رسیده است».

فرمانده پلیس منطقه مرکزی اراضی اشغالی نیز گفت که عامل این حمله چند اسرائیلی را در ایستگاه اتوبوس زیر گرفت و در چند صد متری مکان اول، عملیات زیرگیری دیگری را انجام داد.

کانال ۱۳ عبری افزود: یک نیروی گارد مرزی در نزدیکی محل بود و به سمت مهاجم تیراندازی کرد. این حادثه در نزدیکی پایگاهی در رمله رخ داده است.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی همچنین گفت: پلیس نمی‌داند که آیا تعدادی از مجروحان حادثه بر اثر گلوله‌های پلیس اسرائیل مجروح شده‌اند یا خیر. پلیس هم اکنون در حال بررسی این موضوع است.

وی گفت: اوضاع اسرائیل متشنج است و در کرانه باختری، بیت المقدس، نوار غزه و شمال حساسیت وجود دارد.

طبق این گزارش، در مورد عملیات زیرگیری که در تقاطع مذکور رخ داد، چهار مجروح از صحنه حادثه انتقال داده شدند که حال ۲ نفر از آنها وخیم بود.

وبگاه العهد گزارش داد ۲ نظامی صهیونیست بر اثر عملیات زیرگیری و تیراندازی در تقاطع «نیر زوی» در جنوب تل‌آویو زخمی شدند.

رسانه‌های عبری تاکید کردند: یکی از مجروحان حمله یک سرباز اسرائیلی اهل «سییرت گفعاتی» است که وضعیت وی بسیار وخیم است.

شبکه ۱۲ عبری نیز به نقل از سخنگوی پلیس اشغالگر گزارش داد این رویداد در نزدیکی «رمله» و ناشی از یک عملیات دوگانه شامل زیر گرفتن با خودرو و تیراندازی بود.

شبکه تلویزیونی اشغالگران به نقل از منابع پلیس اسرائیل گزارش داد که عامل این عملیات دوگانه در نزدیکی شهر رمله به نظر می‌رسد اهل بیت المقدس شرقی باشد.

شبکه تلویزیونی اشغالگران نیز به نقل از منابع پلیس این رژیم افزود عامل این عملیات دوگانه در نزدیکی شهر رمله به نظر اهل بیت المقدس شرقی باشد.

زخمی شدن ۴ صهیونیست در عملیات مقاومتی در جنوب تل‌آویو
عملیات ترکیبی ضد صهیونیستی در جنوب تل‌آویو

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha