• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403060301009
  • خبرنگار : 71038

حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان

حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان

دیپلمات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار وزیر امور خارجه شهید حضور یافت.

 به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) حضور پیدا کرد.

عراقچی در این برنامه ضمن زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور در مزار مطهر شهید «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه فقید در شبستان امام خمینی (ره) حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه با این شهید خدمت تجدید میثاق کرد.

در این مراسم تعدادی از مقامات و معاونان وزارت خارجه از جمله «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «رضا نجفی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه حضور داشتند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین بر سر مزار مدافعین حرم که در این مکان به خاک سپرده شده‌اند و مزار سردار «سید مهدی موسوی» محافظ شهید آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» که در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید، حضور پیدا کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان
عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان

حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان
عراقچی بر سر مزار آیت‌الله مهدوی کنی

حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان
دیدار عراقچی و مدیران وزارت خارجه با حجت‌الاسلام قاضی عسکر

عراقچی همچنین بر سر مزار آیت‌الله «محمدرضا مهدوی کنی» حضور یافت و فاتحه قرائت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی عسکر» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) نیز در این مراسم حضور داشت و در دفتر خود با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۹

جهان به کام نیک وعده داد جسم خاکی را غافل که خاک می خودیم به به نام نیک عالم خاکی همه را به یک اندازه درون خود می پذیرد حاکم وحکیم وکیل را چه خوب می شد این را که با چشم می بینیم با بدن هم لمس می کردیم که روزی هم ساکن خاک خواهیم شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۷

روح شهید امیر عبدالهیان شاد و محشور با اولیا الله .اصالت ؛ مردمداری؛ خانواده دوست ؛ اصیل .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۲۳:۰۲

خدا رحمت کند آقای شهید امیرعبداللهیان انشاالله جایشان دربهشت باشد ‌‌و طول عمر برای عراقچی عزیز و موفقیت برای همه ملت ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۱۵:۵۵

خداوند رحمت کند شهید عزیز امیر عبدالهیان جاشون خالی خدا به خانوادش صبر بده سوگواری بسیار سنگین است هنوز باورم نشده هروقت هم که میرم سر خاکشون فک می کنم خواب بد دارم می بینم خداوند به همه شهیدان خدمت شهید رئیسی بیامرزد رحمت کند