• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403042013931
  • خبرنگار : 71506

برخورداری: برای رسیدن به المپیک سال‌ها جنگیدم/ رشته‌های انفرادی مظلوم واقع‌ شده‌اند

برخورداری: برای رسیدن به المپیک سال‌ها جنگیدم/ رشته‌های انفرادی مظلوم واقع‌ شده‌اند

نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندوی ایران در المپیک پاریس، گفت: کسب مدال در المپیک بسیار سخت است و تمامی ۱۶ نفر، شانس کسب مدال دارند.

 مهران برخورداری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت خود پیش از حضور در المپیک پاریس، ‌اظهار کرد: آخرین مراحل آماده‌سازی المپیک را پشت سر می‌گذاریم و هر چقدر به المپیک نزدیک شویم سعی می‌کنیم به اوج آمادگی برسیم.

وی درباره هدف خود از حضور در المپیک، گفت: المپیک رویای هر ورزشکاری است و من سالیان سال برای این هدف جنگیدم و الان که نصیبم شده سعی می‌کنم تمام توان خود را به کار گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و نتیجه مطلوب کسب کنم. در المپیک هیچ رقیبی ضعیف نیست و تمامی ۱۶ نفر شانس مدال هستند و مسابقه ثانیه‌هاست و همه خوب هستند.

این تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به این که در هر مسابقه‌ای برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال حاضر می‌شوم، عنوان کرد: در المپیک انگیزه من دو چندان است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم تا بتوانم به نتیجه مطلوب برسم.

برخورداری در مورد فضای تیم‌ملی و حمایت‌های فدراسیون نیز، گفت: فضای اردوهای تیم‌ملی واقعا خوب است و همه مثل برادر و یک خانواده‌ایم و جو به شکلی است که هر کس وارد اردو می‌شود در همان یکی دو روز اول صمیمی می‌شویم و کسی احساس غریبگی نمی‌کند. این مساله به دلیل حمایت‌های فدراسیون و امکاناتی است که فدراسیون در اختیار بچه‌ها قرار داده است. قطعا نگاه مسئولان انگیزه ما را بیش‌تر می‌کند و امیدواریم ادامه‌دار باشد. رشته‌های انفرادی مظلوم واقع شده‌اند. نمی‌گوییم از بقیه رشته‌ها کم کنند، نوش جان‌شان اما انتظار داریم این میزان اختلاف نباشد. واضح بگویم اختلاف بین ما و رشته‌های توپی زیاد است. بچه‌ها زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم  نگاه ویژه‌تری شود.

او با بیان این که کسب مدال واقعا کار دشواری است، گفت: روند کسب سهمیه در رشته‌های مختلف نشان می‌دهد که رشته تکواندو واقعا سخت است. کسب سهمیه از طریق رنکینگ باید جزء پنج نفر اول رنکینگ باشید و کسب سهمیه نیازمند یک روند طولانی است. از طریق گرنداسلم نیز باید نفر اول شوید و برای سهمیه قاره‌ای هم به اما و اگرهای زیادی وابسته است.

این تکواندوکار المپیکی ایران در مورد حضور هادی ساعی نیز در راس فدراسیون تکواندو، خاطرنشان کرد: حضور هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون باعث افتخار کاروان ورزشی ایران است و سعی می‌کنیم از تجربه وی استفاده کنیم. او با تمام توان کمک حال ورزشکاران است و در سفرها سعی می‌کند کم و کاستی نداشته باشیم. جا دارد از او و تمام کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر کنم.

برخورداری در پایان گفت: بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون خانواده‌ام هستم و خانواده‌ام هرگز از من چیزی به نام مدال نخواسته است و همواره به من افتخار کرده‌اند و هرگز مرا تحت فشار قرار نداده‌اند که برو مدال طلا بگیر. مادرم هر زمانی تماس می‌گیرد می‌گوید سلامتی تو برای ما مهم است. امیدوارم سایه‌شان همواره بالای سرم باشد. از مردم نیز می‌خواهم دعای خیرشان بدرقه راه کاروان ایران باشد. قطعا انرژی مثبت آن‌ها خیلی کارساز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha