• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060200557
  • خبرنگار : 50184

روایت مدیرکل ورزش و جوانان از برکناری رئیس هیات کشتی کرمانشاه

روایت مدیرکل ورزش و جوانان از برکناری رئیس هیات کشتی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به دفاع از برادران محبی در هیات کشتی کرمانشاه پرداخت و نحوه تغییر رییس هیات کشتی کرمانشاه را روایت کرد.

به گزارش ایسنا، منوچهر  حاتمی، اول شهریور در نشستی خبری، بااشاره به پیگیری رئیس فدراسیون کشتی برای برکناری رئیس هیات استان، اظهار کرد: آقای دبیر چند باری به صورت شفاهی و کتبی از استان خواسته بود که برای برکناری آقای محبی از ریاست هیات کشتی استان اقدام کنیم و آخرین مکاتبه هم مربوط به هشتم خردادماه بود، اما ما هربار با این درخواست مخالفت می‌کردیم.

وی با تاکید بر این مطلب که برادران محبی اسطوره‌های ورزش استان هستند و تنها چهار ماه تا پایان دوره ریاست محبی بر هیات کشتی استان باقی مانده بود و نیازی به برکناری نبود، تصریح کرد: با توجه به مخالفت‌هایی که ما داشتیم، رئیس فدراسیون موضوع را به حکمیت وزارت ورزش برد که در آنجا به همراه رئیس فدراسیون و شش کارشناس از رئیس هیات کشتی استان دفاع کردیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به مباحث مطرح شده در آن نشست افزود: در آن نشست به رئیس فدراسیون گفتم که تنها چهار ماه تا پایان دوره ریاست آقای محبی باقی مانده و قصدی هم برای شرکت در انتخابات هیات ندارد، بنابراین بهتر است که احترام این قهرمان را که سال‌ها پرچم کشورمان را در مسابقات کشتی بالا برده حفظ کنیم و اگر بخواهیم او را لحظه آخری از سمت خود برکنار کنیم به اسطوره‌هایمان خیانت کرده‌ایم. 

حاتمی با بیان اینکه هیات کشتی نیز مانند سایر هیات‌های ورزشی طبق بخشنامه‌های فدراسیون فعالیت‌های خود را انجام می‌داد، گفت: ما برای حمایت از این هیات حدود دو میلیارد تومان به آن کمک کردیم، اما فدراسیون بگوید چه کمکی به این هیات کرد؟ چرا هر بار که درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را می‌دادیم آن را رد می‌کرد؟ چرا پیشنهاد ما برای میزبانی یک مسابقه بین‌المللی را قبول نمی‌کرد؟ 

وی با ابراز این عقیده که چنین برخوردی که فدراسیون با اسطوره‌های ورزشمان داشت درست نیست و باید صبر می‌کرد، اضافه کرد: چطور فدراسیون کشتی وقتی هیچ حمایتی از هیات استان نداشته انتظار کار کردن هم دارد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با وجود دفاعیاتی که از هیات کشتی استان داشتم، اما در زمان رای گیری جلسه حکمیت، تنها من مخالف بودم. 

وی ابراز عقیده کرد که در برکناری رئیس هیات کشتی کرمانشاه مسائل شخصی حاکم بود، اما من بنا به وظیفه خود از ایشان دفاع کرده است. 

حاتمی در خصوص چرایی تاخیر در انتصاب سرپرست هیات کشتی استان هم گفت: حدود ۲۰ روز پیش به رئیس فدراسیون نامه زده‌ایم و لیست پیشنهادی خود را معرفی کرده‌ایم، ولی هنوز پاسخی نداده است. 

۲ پروژه ملی ورزش کرمانشاه ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند 

به گزارش خبرنگار ایسنا، حاتمی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست، بااشاره به گذشت دوسال از روی کار آمدنش به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: زمانی که این اداره کل را تحویل گرفتم از نظر پروژه‌های عمرانی حدود ۶۰ میلیارد تومان بدهکار بود که توانسته‌ایم حدود ۷۰ درصد آن را پرداخت کنیم. 

وی با بیان اینکه طی این مدت در حوزه عمرانی کارهای خوبی در سطح استان شده، گفت: تنها در سطح شهر کرمانشاه پنج استخری را که به علت فرسودگی کلا از رده خارج شده بودند را توانستیم از طریق ماده ۲۷ دوباره بازسازی کرده و به چرخه ورزش بازگردانیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: از آنجایی که منابع عمرانی ما محدود است، تلاش کرده‌ایم تا با همراهی بخش خصوصی پروژه‌های عمرانی را تکمیل کنیم. 

وی اضافه کرد: البته تاکنون حدود ۱۲۰ میلیارد تومان توانسته‌ایم برای تعدادی از پروژه‌های عمرانی جذب کنیم، با این وجود برخی از پروژه‌های عمرانی ما که ملی هم هستند، مانند سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند. 

حاتمی در ادامه با بیان این‌که اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار هیات‌های ورزشی قرار دارد و از آنها حمایت می‌کند، گفت: هر هیاتی که براساس برنامه ریزی و مطالعه، برنامه‌ای داشته باشد، از آن حمایت خواهیم کرد. 

وی یادآورشد: هیاتی که ضعیف باشد و یا حاشیه درست کند، قطعا با آن برخورد می‌شود. یک رئیس هیات باید بتواند حاشیه‌ها را مدیریت کند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۱:۲۹

خود دبیر هم باید از ریاست فدراسیون کشتی کناره گیری کنه خیلی دخالت در کار مربیان تیم ملی می‌کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۲۱:۱۷

علیرضا دبیر اگر مدیر ومدبر بود لااقل یک کادر فنی سطح بالا برای تیم ملی دست و پا میکرد و افرادبینام ونشان را بالای سر تیم ملی قرار نمیداد تا در فینال المپیک شکستهای مفتضحانه ائی بخوریم وسه مدال طلا را از دست بدهیم ,نفر 74 کیلو هم 11-1 به امریکا ببازد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۹:۲۴

مگه هر کسی قهرمان باشه مربی مدیر یا رئیس خوبی میشه کرمانشاه حداقل نیاز به ۱۵سال کار داره تا دوباره برگرد به سطح کشوری فعلا براش زوده کرمانشاه دلسوز نداره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۰۵:۳۴

کرمانشاه درهمه دورانها یکی ازارکان کشتی ایران بوده ولی الان اثری ازاون دورانهای افتخارامیزش نیست چرا؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۰۷:۲۷

دبیر بهترین مدیر برای اداره فدراسیون کشتی است واین رو چندسال است که ثابت کرده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۲۱:۴۸

آقای مسئول ورزش استان لیگ های استانی رادر تمام رشته ورزشی برقرار کنید و استعلام بگیرید که شهرستانها درچه رشته های می توانند شرکت کنند برقرار شدن چند رشته ورزشی درلیگ استانی با هزینه خود تیم وافراد،،باعث شادی نشاط،پیدا شدن استعدادها،تشویق دیگران به ..