• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041913100
  • خبرنگار : 50060

استاندار:

۱۰ درصد المپین‌های کشور اهل استان قزوین هستند

۱۰ درصد المپین‌های کشور اهل استان قزوین هستند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: استان قزوین یک درصد جمعیت کشور را دارد ولی ۱۰ درصد المپین‌های اعزامی کشور را تشکیل داده است، موفقیتی که امید است با مدال‌های خوش رنگ هم همراه شود.

محمدمهدی اعلایی عصر دوشنبه ۱۸ تیر ماه در مراسم بدرقه کاروان استان قزوین به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: ورزشکاران استان قزوین که به مسابقات المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند انسان‌های کامل از حیث موفقیت در عرصه ورزش و تقید به رعایت اخلاق و خلق حسنه هستند و الگویی بسیار مناسب برای نسل جوان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه بیان کرد: تواضع، فروتنی و عشق و محبت به دیگران یکی از مهمترین خصوصیت‌های ورزشکاران استان قزوین است و امیدواریم همواره موفق و سربلند باشند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: از ملت قهرمان پرور و افتخار آفرین قزوین که پرورش دهنده، حامی و پشتیبان بسیاری از نام‌آوران و افتخار آفرینان کشور در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه ورزش هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: استان قزوین یک درصد جمعیت کشور را دارا می باشد ولی ۱۰ درصد المپین های اعزامی کشور را تشکیل داده است، موفقیتی که امید است با مدال های خوش رنگ هم همراه شود.

اعلایی با بیان اینکه این ورزشکاران نشان دادند در هر شرایط و امکانات و با وجود تمامی کمبود و کاستی می‌توان با تلاش، نتیجه گرفت، گفت: همین که کسی فخر حضور در المپیک را در بین میلیون‌ها نفر کسب می‌کند نشان‌دهنده استعداد، هوش بالا، همت، پشتکار، تخصص و روحیه بالا است و باید قدردان این ورزشکاران بود.

استاندار قزوین با بیان اینکه ورزشکاران با تمام توان در مسیر اعتلای ایران عزیز فداکاری می‌کنند، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی هم جان و آبروی خود را فدای تعالی ایران کرد و نامش در تاریخ ایران جاودانه شد و خوشا به حال کسانی که در عرصه‌های مختلف برای ایران فداکاری کنند و نامشان در این جغرافیا ماندگار می شود.

به گزارش ایسنا، از استان قزوین ۶ قهرمان و مربی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعزام می‌شوند که در تاریخ استان قزوین یک رکورد بی نظیر بوده است. رضا علیپور، قهرمان مسابقات سنگنوردی، مهران برخورداری، قهرمان مسابقات تکواندو، میرمصطفی جوادی، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری، محمدرضا خیرخواه، مربی تیم ملی ژیمناستیک، داوود علیپوریان، عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران و احمد ملاحسینی، مربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری ایران از استان قزوین به این مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha