• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403041812148
  • خبرنگار : 50444

معاون شهردار خبر داد

رفع معضلات بهداشتی و کاهش ترافیک ‌با تکمیل پل کشاورز در شمال غرب‌ بجنورد

رفع معضلات بهداشتی و کاهش ترافیک ‌با تکمیل پل کشاورز در شمال غرب‌ بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: با اتمام پل کشاورز در مرکز استان، ترافیک انتهای طالقانی غربی بجنورد کاهش می‌یابد.

مسعود نیکبخت در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های قدیمی و متعلق به حدود چهار سال پیش است که نیمه تمام مانده بود اما تلاش می‌شود تا پایان مهر ماه به اتمام برسد.

وی افزود: فونداسیون این پل ریخته شده و دیواره‌های آن از باتلاق و لجن خارج شده است. این پل سه دهنه ۷.۵ متری به طول ۲۰ متر دارد و با توجه به اینکه فرمانداری برای تکمیل دال آخر این پل قول مساعد داده است، پیش بینی می‌شود تا پایان برج ۶ شاهد تکمیل آن باشیم.

نیکبخت تاکید کرد: تکمیل این پل سبب می‌شود انتهای خیابان طالقانی غربی شامل پژوهش، آرام و... از طالقانی به ۳۲ متری شهدا متصل شود و تردد خودروها از کوچه‌های طالقانی غربی از طریق پل کشاورز صورت گیرد. در واقع خیابانی به موازات طالقانی غربی گشوده می‌شود که در کاهش ازدحام خودروها تاثیر به‌سزایی دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد، مسئله اصلی دیگر در این محدوده را معضلات بهداشتی این ناحیه دانست و گفت: اهالی منطقه برای تامین مایحتاج خود و دسترسی به اماکن مختلف، ناگزیر به عبور از داخل کانال بودند که سلامت آن ها را به خطر می‌انداخت.

وی ادامه داد: مسائل بهداشتی که در این کانال وجود داشت سبب آلودگی‌های محیطی و فعالیت جانوران موذی شده بود. ما نیز برای حل این موضوعات کف کانال محدوده پل را کف‌سازی و بتن ریزی کردیم. با تکمیل این پل اهالی منطقه از روی آن عبور می کنند و معضلات بهداشتی برطرف می‌شود.

رفع معضلات بهداشتی و کاهش ترافیک ‌ با تکمیل پل کشاورز در شمال غرب‌ بجنورد

نیکبخت گفت: تکمیل این پل تاکنون حدود ۷۵ درصد پیشرفت داشته و پنج میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. برای تکمیل آن نیز ۲.۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است و در صورت تخصیص، تا پایان مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha