• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403053121930
  • خبرنگار : 50046

معاون استاندار خبر داد

اختصاص ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان در خراسان شمالی

اختصاص ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان در این استان خبر داد.

ناصر فخر موحدی در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که ۳۱ مرداد ماه برگزار شد، گفت: تعامل دوطرفه دولت و تولید کنندگان رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و این مهم در خراسان شمالی تحقق یافته است.

وی افزود: دولت در هر شرایطی از تولید کنندگان با اعطای تسهیلات و رفع مشکلات آن‌ها حمایت کرده است اما در موارد نیاز،  انتظار همراهی واحدهای تولید کننده با دولت را داریم.

فخر موحدی ادامه داد: بانک‌های استان تاکنون به ویژه در سه سال اخیر به تولید و اقتصاد خراسان شمالی کمک‌های قابل توجهی داشته‌اند که با این حمایت‌های ویژه از تولیدکنندگان به رشد اقتصادی استان کمک شده است. 

وی در خصوص بررسی مشکلات بازار سیمان در سطح استان نیز گفت: پیگیری‌های مستمر برای تامین نیاز سیمان استان با اولویت خود استان انجام شده است.

فخر موحدی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین بازدید از شرکت سیمان،  استقرار بازرس مقیم در محل کارخانه سیمان بجنورد جهت نظارت بر مقاصد حمل بارنامه های محصولات سیمان،  اختصاص ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان، کنترل روزانه سامانه جامع تجارت با هدف کنترل میزان موجودی کالایی و نحوه خرید و فروش کالای موصوف در سطح استان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت بازار سیمان است.

وی تاکید کرد: اولویت نخست،  تامین سیمان مورد نیاز استان است.

در ادامه این نشست طرح هوشمند سازی تامین و توزیع گوشت مرغ با هدف مدیریت و پشتیبانی یکپارچه بررسی شد.

بر اساس طرح فوق با تعریف سامانه، از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره توزیع گوشت مرغ از طریق کیف پول الکترونیکی انجام می‌شود و در ادامه ابزارهایی برای عرضه در سامانه پیش‌بینی شده است.

در این سامانه همچنین پیش بینی شده که دغدغه خاطر ذی نفعان بخش خصوصی در این سامانه رفع می‌شود و قابلیت اتصال به سامانه ملی را دارد.
تامین و توزیع گوشت مرغ بر اساس نیاز استان و شهرستان ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha