• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041308946
  • خبرنگار : 50649

در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز مطرح شد؛

دعوت به حضور حماسی در انتخابات

 دعوت به حضور حماسی در انتخابات

ایسنا/فارس در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز که در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد، بر جهاد تبیین به منظور دعوت برای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری تأکید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر امروز، ۱۳ تیرماه در جلسه شورای مدیران شهرداری که در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزارشد، با توجه به قرارگرفتن در ایام انتخاباتی دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همه را به حضور پرشور و حداکثری دعوت کرد.

سید ابراهیم حسینی با تأکید بر مشارکت پرشور مردم در حماسه سیاسی انتخابات گفت: همه ما موظف هستیم که دیگران را دعوت به تعیین سرنوشت خود با مشارکت حداکثری کنیم.

شهردار شیراز نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به حماسه انتخابات، بر جهاد تبیین به‌منظور دعوت برای حضور حداکثری در ایام انتخابات تأکید کرد.

محمدحسن اسدی گفت: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده که شامل بیش از ۵۰ پروژه بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه‌ است و با سرعت حداکثری و بدون تعطیلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شیراز داری اهمیت هستند، گفت: هیچ پروژه بی‌اهمیت یا کم‌اهمیت وجود ندارد و باید تمامی پروژه‌ها کنترل بودجه داشته باشند و پایش و رصد کنیم تا تمام پروژه‌ها تأمین بودجه شوند.

اسدی با تقدیر از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و فعالیت شبانه‌روزی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در پیشبرد امور و پروژه‌ها بر تکریم ارباب‌رجوع نیز تأکید کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بیان کرد: تمام پروژه‌های شهرداری درواقع متعلق به کلان‌شهر شیراز بوده و همه حوزه‌ها باید نسبت به تسریع در انجام کیفی و کمی پروژه‌ها احساس مسئولیت کنند.

محمود صفایی بیان کرد: تهیه ماشین‌آلات راه‌سازی، حفاری، حمل‌ونقل و تجهیزات مختلف درواقع تقویت زیرساخت‌های شهری هستند و از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که بخشی تهیه و تأمین و بخشی در برنامه آتی شهرداری تهیه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه بیان کرد: وضعیت سالن اجتماعات شهرداری تا دو هفته گذشته بسیار نامساعد بود، اما در عرض دو هفته به افتتاح و بهره‌برداری رسید و باعث سربلندی مدیریت شهری شد.

علیرضا اسکندری گفت: این راه‌اندازی نشان از توانمندی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارد و اگر هر پروژه در این شهر حتی یک روز هم زودتر افتتاح شود، طعم شیرین آن هم در وجود ما و هم شهروندان عزیز پیچیده و باعث رضایتمندی مردم شریف شیراز می‌شود. اگر پروژه‌ها به‌خوبی و در زمان مقرر خود به بهره‌برداری برسد قطعاً همه مردم قدردان هستند.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با تأمین منابع مالی و ارزشی که کسب می‌کنند و موضوعی بسیار مهم و متنوع است که کمک بزرگی به اداره شهر خواهد شد.

قائم‌مقام شهردار شیراز نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده در خصوص پروژه‌ها و دستورالعملی که به حوزه‌ها ابلاغ‌شده، ارائه کرد.

آرش فرج‌زاده همچنین به تشریح فعالیت در نوبت شب پروژه‌ها در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و محرومیت‌زدایی پرداخت.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح سالن اجتماعات شهرداری ابراز اظهار امیدواری کرد: زیرگذر شهید پیشرو نیز هر چه سریع‌تر افتتاح وبه بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha