• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041510153
  • خبرنگار : 50976

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

‌ شیرازی‌ها از انتخابات گفتند/ دلسوز مردم را انتخاب کنیم

‌ شیرازی‌ها از انتخابات گفتند/ دلسوز مردم را انتخاب کنیم

ایسنا/فارس انتخابات یک فرآیند تصمیم‌گیری رسمی است که طی آن مردم برای اداره امور کشور، با انداختن رأی به صندوق‌های انتخاباتی فرد مورد نظرشان را برای مقام رسمی انتخاب می‌کند.

 ایران از جمله کشورهایی است که سابقه انتخابات در آن به نزدیک ۱۰۰ سال می‌رسد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساز و کار این نظام تقویت شد.

 در انتخابات ریاست جمهوری سراسر مملکت به منزله یک حوزه انتخابیه تلقی می‌شود زیرا کل کشور باید یک نفر را برای امور اجرایی کشور انتخاب کنند. در هشتم تیر ماه کاندیدای انتخابی مردم ۴ نفر بودند که با رأی مردم دو نفر به دور دوم راه یافتند.

 امروز پانزدهم تیر ماه روز سرنوشت‌ساز و حساسی برای ملت ایران است تا با تصمیم‌گیری خود عزت و سربلندی ایران اسلامی را، هم در امور داخلی و هم در روابط بین‌المللی برای ۴ سال آینده یا شاید ۸ سال آینده رقم بزنند.

در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و در بین مردم شیراز پای صندوق‌های رأی هستیم تا نظرشان را در مورد حضور در انتخابات بدانیم.

هر رأی ما تیری به سمت دشمنان ایران و اسلام است

وحید کیان، ۴۰ ساله، خواننده آلبوم تکیه‌گاه که برای انداختن رأی خود به پای صندوق‌ها آمده است در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: هدف من از شرکت در انتخابات، سربلندی ایران عزیز و اسلام ناب محمدی(ص) است که البته رهبر عزیز انقلاب، این حکیم عالی‌قدر توصیه و تأکید بسیار دارند تا مردم هر چه باشکوه‌تر در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: هر یک رأی ما ایرانی‌ها تیری به سمت دشمنان ایران و اسلام، به خصوص صهیونیسم جهانی است که باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

این خواننده شیرازی گفت: همه هم‌وطنان باید برای شرکت هر چه بیشتر و باشکوه‌تر در انتخابات به پای صندوق‌های رأی بیایند و برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند. ان‌شاءالله شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی باشیم.

صدرالله فهندژ، ۶۱ ساله که شغل آزاد دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در انتخابات شرکت کردم تا با انتخاب فرد اصلح، رئیس جمهور منتخب بتواند شرایط ازدواج، اشتغال، شرایط اقتصادی جوانان را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم امکاناتی را فراهم کند تا جوانان این مملکت از فساد و اعتیاد دور شوند. این جوانان آینده‌سازان مملکت هستند باید به آن‌ها توجه و رسیدگی ویژه شود.

علی‌ضامن فکوفر، جانباز ۸ سال دفاع مقدس و ۵۲ ساله که به دلیل مشکلات جسمی به دیواری تکیه داده بود، نیز به خبرنگار ایسنا گفت: من با تمام مشکلات اقتصادی و مشکلات جسمی که یکی از یادگارهای جنگ است به پای صندوق‌ رأی آمده‌ام تا به مردم یادآوری کنم باید از کشور و ناموس وطن دفاع کرد.

‌امروز روز جنگ است

وی ادامه داد: همیشه پشت به پشت رهبر ایستاده‌ایم، در گذشته در جبهه جنگ جنگیدیم و امروز برای عزت و سربلندی وطن می‌جنگیم. باید از ناموس و شرف وطن در مقابل دشمن ایستادگی کرد و امروز روز جنگ است و ما امیدواریم در این جنگ پیروز شویم.

به‌رخ جعفری، بانوی ۴۰ ساله و مربی تربیتی هم به خبرنگار ایسنا گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات روز شادی است و من با حضور در شاهچراغ(عج) می‌خواهم در این شادی سهیم باشم.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما فرد اصلح چه ویژگی‌هایی دارد، گفت: فردی که تابع سیاست‌های نظام و رهبری باشد و توانایی خود را در زمینه اجرایی نشان داده باشد.

 این مربی تربیتی افزود: فرد اصلح باید دلسوز مردم باشد و به عبارتی مردمی باشد. در کار خود تخصص داشته باشد، مردم و شرایط اقتصادی آن‌ها را درک کند و برای رفع مشکلات تلاش کند.

فاطمه نجاتی، بانوی خانه‌دار و ۵۲ ساله هم به خبرنگار ایسنا گفت: فرد اصلح شخصی است که دلسوز رهبر، دلسوز  مردم است. رأی می‌دهم تا رئیس جمهور منتخب مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد:‌ مردم باید برای پایداری و حل مشکلات کشور به پای صندوق‌های رأی بیایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha