• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040603709
  • خبرنگار : 50134

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید رئیسی به جای سازش با دشمن در مقابل دشمنان مقاومت کرد

شهید رئیسی به جای سازش با دشمن در مقابل دشمنان مقاومت کرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید رئیسی به جای سازش و نرمش در مقابل دشمنان در مقابل آنها مقاومت و ایستادگی کرد و در این راه نیز کوتاهی نکرد.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، ۶ تیرماه در مراسم چهلم شهدای خدمت که در مصلی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ویژگیهای جامعه زنده و پویا گم نکردن راه و راهبردها و درک واقعیتهای خارجی است، تصریح کرد: هیچ زمانی مانند امروز دشمنان ایران در انزوا و بی تاثیری قرار نداشتند و تاکنون اینگونه رژیم صهیونیستی در سرازیری سقوط قرار نگرفته است. 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی جهان گسترده شده است، یادآور شد: جوان دانشجوی آمریکایی امروز گفتمان مقاومت را پذیرفته و قدردان رهبر انقلاب است و امروز جبهه مقاومت انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین مکتب در دنیا تبدیل شده است. 

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی در دوران ریاست جمهوری خود اقدامات خوبی در عرصه اقتصادی، سیاسی شروع کرده است، اظهار کرد: امروز به خاطر این اقدامات از موضع قدرت، عزت و شوکت بر سر استکبار می زنیم و او جرات عکس العمل ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از جمهوری اسلامی کسی جرات ایستادگی در مقابل استکبار را نداشت و این انقلاب اسلامی است که قدرت و جرات ایستادگی در مقابل استکبار را دارد، تصریح کرد: رئیسی شهید برای اولین بار در مرکز ظلم و کفر زمان، قرآن کریم بدست گرفت و عکس شهید سلیمانی را بالا برد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی در دوره ۴۵ساله خود سختی هایی داشته اما هرگز متوقف نشده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در اوج اقتدار است و مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را رقم زده و مقاومت را به یک مکتب و فرهنگ در جهان تبدیل کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه ۲عامل رهبری و مردم در دوره ۴۵ساله انقلاب اسلامی، مقابل تمام فتنه ها و توطئه ها ایستاده است، تصریح کرد: تمامی سعی و تلاش دشمن و ایجاد جنگ داخلی، اقتصادی، سیاسی  و امنیتی به این دلیل است که مردم را که پایه اقتدار کشور هستند، از نظام بگیرد.

وی با تاکید به اینکه شهید رئیسی در میدان عمل راهبردهای رهبری را فهمید و با قدرت و شجاعت وارد میدان عمل شد، افزود: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه و مکتب شهید رئیسی باشد و نگذارد مکتب ایشان خاموش شود و کارهایشان متوقف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha