• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403040603688
  • خبرنگار : 71518

۲+۱ مشکل اصلی ورزشگاه تختی برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس

۲+۱ مشکل اصلی ورزشگاه تختی برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس

در بازدید از مسئولان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه تختی، در رابطه با ۳ مشکل اصلی این ورزشگاه برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم توضیح داده شد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال، علی جوادی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی حضور پیدا کردند.

قرار است ورزشگاه تختی در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم میزبان دیدارهای استقلال و پرسپولیس باشد که دلیل آن آماده نبودن ورزشگاه آزادی است. البته آن طور که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دیگر قرار نیست تمام بازی‌های سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود و بازی‌ها کم اهمیت آن‌ها به ورزشگاه تختی منتقل می‌شود.

تاج در این بازدید از علی جوادی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت چمن و ورودی بانوان ورزشگاه تختی به عنوان دو مشکل اصلی این ورزشگاه سوال پرسید. علی جوادی در توضیحاتش در رابطه با این دو مشکل گفت: پیمان کار چمن مشخص شده و قرار است تا ۲۵، ۳۰ روز آینده پروژه را تحویل بدهد. در مورد ورودی بانوان، ورودی‌ها به شکلی تعبیه شده‌اند که از همان ابتدای ورودی ورزشگاه، بانوان از سمت راست وارد ورزشگاه می‌شوند و از آقایان جدا هستند. موضوع مهم گیت‌های ورودی است که باید در رابطه با آن صحبت کنیم چرا که اتصال گیت‌ها به نرم افزار فروش بیلت، نیاز به یک تعامل دارد که باید صحبت کنیم.

از علی جوادی در رابطه با محل استقرار سیستم VAR سوال پرسید که او بیان کرد: قرار است از صدا و سیما در ورزشگاه تختی حضور پیدا کنند تا محل استقرار دوربین‌ها و اتاق VAR مشخص شود.

با این توضیحات یکی دیگر از مشکلات ورزشگاه تختی، نامشخص بودن وضعیت استقرار سیستم VAR است و باید منتظر ماند و دید که این مشکل تا شروع لیگ حل خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha