• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403040503055
  • خبرنگار : 90047

دعوت رئیس فدراسیون والیبال و ملی‌پوش المپیکی از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت رئیس فدراسیون والیبال و ملی‌پوش المپیکی از مردم برای شرکت در انتخابات

ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و روسای فدراسیون های ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیر دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر انجام می‌شود و مربیان، ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

*دعوت مهدی الفتی پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک پاریس برای شرکت در انتخابات

مهدی الفتی پرچمدار کاروان کشورمان و اولین المپیک تاریخ ژیمناستیک ایران در دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از مردم و هم استانی های کشورم درخواست دارم با حضورشان سر صندوق های رای باعث سربلندی و عزت  کشور عزیزمان باشند.

* دعوت اسرا افتخاری بازیکن تیم ملی والیبال بانوان برای شرکت در انتخابات

اسرا افتخاری بازیکن تیم ملی والیبال بانوان و قهرمان دو دوره لیگ والیبال ایران و عضو تیم ملی جوانان گفت: از این که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنم خوشحالم و این حضور برای خودم و جامعه خیلی تعیین کننده است. از تمام مردم، جوانان و ورزشکاران دعوت می کنم که روز جمعه ۸ تیر پای صندوق های رای حضور داشته باشند و در رای گیری شرکت کنند.

* دعوت رئیس فدراسیون والیبال برای شرکت در انتخابات

تقوی رئیس فدراسیون والیبال ضمن دعوت مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این روزها روزهای هیاهو و پرتلاطمی برای کشور است روز جمعه ۸ تیر مردم پای صندوق رای می روند تا برای ۴ سال آینده کشور تصمیم بگیرند. در مورد انتخابات باید بگویم اگر پای صندوق رای نرویم مثل الان باید بشینیم و گلایه کنیم، ما موثر در تصمیم گیری هستیم این که بشینیم و دیگران از نبود ما سوء استفاده کنند و برای ما و کشور تصمیم بگیرند کار درستی نیست و مشکلات را حل نمی کند، همه ما می‌دانیم که این روزها چقدر دست به گریبان هستیم با همه مشکلات کشور و این تصمیم ماست که کمک می کند مشکلات افزایش و یا کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید آیت الله رییسی دوران بسیار ارزشمندی برای ورزش کشور بود، تمام ورزشی ها اذعان دارند که نگاه ریاست جمهوری و دولت رئیسی عرصه توسعه ورزش بود.

تقوی خاطرنشان کرد: دوره ای که کیومرث هاشمی وزیر ورزش بودند شاید برای محدود دوره ای بود که تخصیص بودجه به صورت کامل و صددرصد انجام شد. در یک برهه کوتاه چند ماهه دو بار پشت سر هم با حضور رئیس جمهور پاداش مدال آوران پرداخت شد. امیدوارم نگاه دولت بعد و هر دولتی که با رای مردم بر مسند حکومت خواهد نشست همین مسیر را ادامه دهد. نگاه و توجه ویژه به عرصه فرهنگ، ورزش و جوانان داشته باشد، مطمئنم با توجه به ظرفیت هایی که این کشور دارد مدیریت صحیح در این عرصه می تواند کمک کند تا پرچم پرافتخار کشورمان را در تمام نقاط به اهتزاز درآوریم.

*دعوت زهرا دانایی طوس برای شرکت در انتخابات

زهرا دانایی طوس ملی پوش والیبال نشسته بانوان با دعوت از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات، گفت: انتخابات برای کشور یک افتخار است، به عنوان عضو کوچک جامعه ورزش از هم استانی های خود دعوت می کنم که روز جمعه ۸ تیر با حضور در پای صندوق های رای در سرنوشت کشورشان سهیم باشند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha