• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403040503037
  • خبرنگار : 90047

دوستی:

دنبال تاریخ سازی گلبال مردان در پارالمپیک هستیم

دنبال تاریخ سازی گلبال مردان در پارالمپیک هستیم

سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: چون دو دوره امکان شرکت در بازی‌های پارالمپیک را نداشتیم این دوره سعی داریم با کسب سکو دوری چند ساله خود را جبران و تاریخ سازی کنیم.

بهمن دوستی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای آماده سازی تیم ملی گلبال جهت شرکت در پارالمپیک پاریس ۱۲ مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که ۹ مرحله آن را پشت سر گذاشتیم، قرار است اردوی مشترکی را ۲۲ تا ۲۹ تیر با یکی از تیم‌های باشگاهی ترکیه داشته باشیم که در این اردو چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به این که گلبال مردان شرایط حضور در دو دوره قبل بازی‌های پارالمپیک را نداشت این دوره تلاش بر این است که در صورت امکان روی سکو قرار بگیریم هر چند با حضور تیم‌های برزیل، ژاپن، فرانسه، آمریکا و... شرایط کسب سکو سخت است اما برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان از حسن جعفری، محمد پرنیا، مهدی عباسی، محمدمهدی نفیسی نسب، میلاد سوری، نعمت سرافراز و خلیل شهریار به عنوان نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی نام برد و گفت: این اردو از ششم تا ۱۳ تیر در بابلسر برگزار می‌شود که ۶ نفر از این گلبالیست‌ها عازم پاریس خواهند شد.

دوستی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که دو دوره امکان حضور در بازی‌های پارالمپیک را نداشتید در حال حاضر شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا شناختی نسبت به حریفان دارید یا خیر؟ افزود: در گروه ما برزیل که دارای رنکینگ یک دنیاست سخت ترین حریف برای ما محسوب می‌شود اما سعی داریم برابر هر حریفی با تاکتیک خاصی روبرو شویم تا به عنوان تیم اول یا دوم از گروه خود صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم گلبال مردان در هیچ تورنمنت جهانی یا پارالمپیک روی سکو قرار نگرفته و مدالی کسب نکرده است، امیدوارم این دوره با کسب مدال تاریخ سازی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha