• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040402674
  • خبرنگار : 50646

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد

امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل استاندارد گیلان

امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل استاندارد گیلان

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: تفاهم‌نامه همکاری اداره کل استاندارد و جهاد دانشگاهی استان در راستای توسعه آموزشی و پژوهشی امضاء شد.

هادی مدبری امروز، چهارم تیرماه در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری اداره کل استاندارد و سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با اشاره به آمادگی همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با اداره کل استاندارد ؛ اظهار کرد: این سازمان با ظرفیت های موجود می تواند همراه با اداره کل استاندارد گیلان در برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با استاندارد و در ارتباط با نهادها و دستگاه‌های بهره‌بردار، مشارکت کند.

وی افزود: این سازمان در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی با بهره‌گیری از اساتید و پژوهشگران و متخصصان خود، آماده همکاری با اداره کل استاندارد استان است؛ سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به اینکه پژوهشکده محیط ‌زیست جهاددانشگاهی در پنج گروه مطالعات ناحیه‌ای، پایش منابع آب، مهندسی محیط زیست، محیط زیست طبیعی و فرآوری پسماند فعالیت دارد، گفت: با بهره‌مندی از دانش روز، این توانمندی در مجموعه جهاددانشگاهی استان وجود دارد تا این سازمان در زمینه تدوین برخی از استانداردها و دستورالعمل‌ها، در کنار متخصصان حوزه استاندارد، اقدام کند.

مدیرکل استاندارد گیلان نیز، با اشاره به تدوین روش اجرایی توسعه مدیریت و دانش استاندارد، اظهار کرد: بر این اساس سازمان جهاددانشگاهی از جمله سازمان‌ها و نهادهایی است که می‌تواند در زمینه آموزشی و پژوهشی با استاندارد مشارکت داشته باشد.

مجتبی معصوم‌ نژاد، مشارکت در زمینه‌ برگزاری دوره‌های آموزشی، توان افزایی، همایش‌ها و امکان مطالعه و پژوهش در حوزه استاندارد را از مواردی دانست که دو طرف می‌توان در این زمینه مشارکت کنند.

وی با ابراز رضایت از سابقه آموزشی و پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی در کشور، تصریح کرد: جهاددانشگاهی جزو مراکز با سابقه آموزشی و پژوهشی بوده و از گذشته به عنوان پشتوانه علمی و پژوهشی و فناوری کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی کار و وجود برخی از محدودیت‌ها در استان می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی این کمبودها را برطرف کنیم و در زمینه توسعه اقتصادی و تامین سلامت مردم گام برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha