• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040301817
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد

روکش و لکه گیری از محورهای گیلان با هدف تردد ایمن

روکش و لکه گیری از محورهای گیلان با هدف تردد ایمن

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سه ماهه اول سال جاری، روکش و لکه‌گیری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روکش و لکه‌گیری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان گیلان طی امسال انجام شده است، اظهار کرد: این اقدامات با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

وی همچنین از روکش تقویتی ۳۴.۸ کیلومتر با آسفالت گرم در جاده‌های استان خبر داد و تصریح کرد: روکش تقویتی با آسفالت گرم با تناژ کل ۳۵ هزار ۷۰۰ تن به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان هدف از نگهداری راه‌ها را کاهش میزان خرابی جاده، افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح عبور مناسب دانست و تاکید کرد: این اداره کل با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی و روستایی استان می کند.

نیک فهم با بیان اینکه بیش از ۳۷.۵ کیلومتر آسفالت و روکش راه‌های روستایی و فرعی گیلان نیز در سه ماهه اول امسال انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۸.۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی و ۲۹ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی و فرعی انجام شده است.

وی گیلان را یکی از قطب‌های مهم گردشگری در کشور دانست و بیان کرد: ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان، راه‌های روستایی را تبدیل به یک شریان مهم در گیلان کرده و لذا توجه به راه‌های روستایی حائز اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی استان مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان هزینه را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری طول بیشتری از راه‌ها را برای تردد ایمن، آسفالت و آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۲۰:۲۴

مسولین محترم گیلان در خصوص جاده های خصوصا جاده رحیم اباد به گرمابدشت و راه روستای دهستان شوییل افتضاح هست لطفا بررسی نماید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۸:۲۲

این جاده خیلی هم خوبه ، باید به جاده املش به خرشتم رسیدگی بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۶:۳۸

سلام ضمن تشکر از اداره کل راهداری گیلان خواهشمند هستم محور خطبه سرا به شامیلرزان تالش خیلی چاله ایجاد شده آسفالت ش در قسمت‌های بالا دست از بین رفته در خصوص ترمیم آسفالت این مسیر توجه فرمایند با تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۳

با سلام. لطفا یه فکری به حال جاده سراوان انجام بدهید بسیار جاده خطرناک و ناایمن در محورهای دو طرفه و ناهموار

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۳:۲۱

باسلام و تشکر از زحمات شما بابت روکش و لکه کیری محورها واقعآ نیاز بود خدا قوت. ممنون میشم اگه همکاری با دهیاران عزیز بشه بعضی محله ها هنوز خاکی و در روزهای بارانی واقعآ روستائیان ساکن با مشکلات ترد در راههای گلی روبرو هستند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۷:۳۲

واقعا گیلان قشنگه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۲۱:۲۲

گیلان رستم اباد روستای جوبن ۲هزار نفر جمیعت دارد و بالغ بر ۵محله و ۱۵کیلومتر جاده که آسفالت داغون شده و لکه گیری هم نشده آدرس نوشتم نگاه کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۰۰:۴۴

سلام لطف کنید جاده قلعه رود خان که جاده توریستی میباشد سری بزنید واقعا افتضاهه رسیدگی فرمایید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۰۵:۰۱

جاده آلیان از سمت جاده ماسوله که فرعی میشه و به این جاده کنار رودخانه میخوره، متاسفانه چند کیلومتر واقعا داغونه، لطفا رسیدگی بشه ممنون از زحماتتون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۰۶:۵۵

سلام مسئولین جاده شهر بره سر خورگام وضعیت اسفناک دارد و بعضی جاها رانش داره رسیدگی بفرمائید خواهشاً

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۱۲:۲۶

با سلام لطفا مسئولان محترم یه سری هم به سمت جاده روستای شولم بزنن

avatar
دیروز ۱۹:۵۷

با سلام از مدیر کل راه استان گیلان تقاضای عاجزانه دارم راه روستایی شاه شهیدان به روستای گلنگش از منطقه خورگام رودبار را مدنظر ولطف خود قرار دهند زیرا منطقه گردشگری و توریستی، این منطقه سالانه محل طردود مسافرین زیادی می باشد