• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403040301235
  • خبرنگار : 71552

اکبری: نبود گروزر تاثیر منفی گذاشت/ پاسور اصلی‌مان را از ست دوم در اختیار نداشتیم

اکبری: نبود گروزر تاثیر منفی گذاشت/ پاسور اصلی‌مان را از ست دوم در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آلمان قطرپاسور اصلی‌اش را در زمین نداشت و ما می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم اما حضور نداشتن گروزر روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ برابر آلمان به میدان رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد تا با دو پیروزی به کارش در لیگ ملت‌ها پایان دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار اظهار کرد: امروز مسابقه را واگذار کردیم؛ در حالی که می‌شد شرایط دیگری رقم بخورد. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم با توجه به اینکه آلمان قطرپاسور اصلی‌اش را در زمین نداشت می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم اما عدم حضور این بازیکن روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت، چون بازیکنان خود را برای گئورگی گروزر آماده کرده بودند اما این بازیکن که به زمین نیامد همه فکر کردند شکست آلمان آسان است. در مجموع ست اول را خوب شروع نکردیم و باختیم.

پیمان اکبری ادامه داد: ست دوم شرایطمان خیلی خوب شد حتی چند امتیاز از حریف پیش افتادیم اما پاسور اصلی‌مان وادی را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ای که برایش پیش آمد از دست دادیم و به‌نژاد پاسور جوانمان را به زمین فرستادیم. به هر حال این بازیکن اولین باری است که در این سطح بازی می‌کند و طبیعی بود که با استرس بیشتری در میدان حاضر شود.

اکبری در پایان گفت: اگر اشتباهات فردی‌مان را کاهش داده و در برخی لحظات عصبی نشده و تمرکزمان را از دست نمی‌دادیم شاید می‌توانستیم در ست دوم برنده باشیم و در ادامه مشخص نبود چه اتفاقی رخ می‌دهد در مجموع به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم این هفته نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۰

خسته نباشید.آقای اکبری .ای کاش نقاط ضعف بازیکنها را در تایم اوت به آنها میگفتی خصوصا سرعتی رنها که واقعا با چشم بسته عمل میکردند .قطعا هر وضعییتی در والیبال نیاز به مهارت خاص خودش رو داره .که متاسفانه در این بازی تقریبا در هیچ یک از وضعییتها مشاهده نشد.چه در دریافت .چه در سرویس و خصوصا حملات. کلا نه انگیزه ای دیده شد و نه.....

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۴

دقیقا چی میگی آقا.بهانه ای بهتر از این بلد نبودی!!!حیف تیم ملی کشورمون که شده گوشت قربونی دست این مربیای بدون دانش میچرخه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۵

سرمربی ما شجاعت کنار گذاشتن میلاد رو نداشت چون واقعا در این بازی هم نقاط منفی بیش‌از مثبتش بود درست در امتیاز های آخر و حساس همه چیز رو بباد داد و پاسور ما هم ول کنش نبود در توپ گیری و سرویس اشتباهات زیادی داشت آخرین علاقه ملت به والیبال رو اینها کشتن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۶:۱۲

چرا ما خودمان بازی نکنیم همش دنبال بهانه میگردن چرا هی از این شاخه به شاخه دیگر میپرند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۶:۲۵

رئیس فدراسیون والیبال باید ب فکر اوردن مربی درجه یک دنیا باشه، تا سر کیسه رو شل نکنن یکی مثل پائز رو میارن.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۲۳:۲۸

میلاد عبادی تمام مسابقه رو خراب میکنه ولی نمیدانیم چرا تعویض نمیشه.مسابقه با آمریکا به تنهایی ۹ سرویس از دست دادولی تعویض نشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۸:۴۹

هر انسان منصفی حتی بی سواد هم نگاه می کرد.میلاد اصلاً خوب بازی نکرد. و چندین امتیاز حساس رابه حریف داد. تعجب آنجاست که سرمربی جرأت تعویض او را نداشت.داداش من تاریخ مصرف امثال عبادی پور منقضی شده چرا نمی فهمید به جوانان فرصت بدهید.از چه می ترسید.بخدا همه توپها را میلاد خراب می کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۲۰:۲۰

و تمرکز عصبی نداشت

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۵:۵۵

ای کاش صابر کاظمی دعوت می شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۲۰:۱۴

نمی فهمم واقعا....این همه شکایت و گله...فدراسیون چکار می کنه دقیقا؟؟؟ آقا یکم برای تیم ملی کشور ارزش قائل باشید....یکم مثل سایر ورزش ها به والیبال هم بها بدید....تاسف می خوره آدم‌‌..این همه بازیکن خوب.. یخورده مدیریت نداره فدراسیون،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۰۱:۴۱

هنوز دیر نشده بچه ها باید میدون ببینند دیگه تا با تجربه بشن ، انشالله سری بعد ، ، بازم دستت تون درد نکنه ، خدا خیرتون بده ، بلکه یه تیم خوب بالاخره جمع بشه ،