• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040201065
  • خبرنگار : 50646

سرپرست دانشگاه آزاد گیلان عنوان کرد

لزوم تولید محتوی اثرگذار در جشنواره امامت و مهدویت

لزوم تولید محتوی اثرگذار در جشنواره امامت و مهدویت

ایسنا/گیلان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به لزوم تولید محتوای مناسب در سطوح ملی در انعکاس جشنواره امامت و مهدویت، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه بهره‌مند شد.

مجتبی ملکی چوبری امروز ۲ تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با تبریک فرارسیدن دهه امامت و مهدویت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: جشنواره امامت و مهدویت در سال گذشته در سطح کشور خوش درخشید و جز هفت استان برتر کشور شناخته شد.

وی افزود: استان گیلان با توجه به شرایط استراتژیک این استان و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که مورد توجه ریاست عالی دانشگاه هم بوده است. 

سرپرست دانشگاه آزاد گیلان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم آموزشی کشور از محدود مراکزی است که در بحث امامت و مهدویت کارهای درخشانی را انجام داده و توانسته است جامعه هدف خود را از ۳۰ هزار نفر ارتقاء دهد و انتظار است تا جامعه هدف خود را در دوره جدید جشنواره به ۱۵۰ هزار نفر رسانده شود.

ملکی چوبری، استفاده از ظرفیت مدارس سما را خواستار شد و تصریح کرد: ما باید در کنار دیگر مراکز دانشگاهی خود، از ظرفیت‌های حوزه سما نیز بهره‌مند شویم و با تولید محتوی مناسب در سطوح ملی و اثری فاخر منحصر به فرد، در انعکاس اجرای جشنواره امامت و مهدویت در استان گیلان، پیش رو باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این نشست با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره امامت و مهدویت با دستور کار کتاب سال مهدوی و داشتن ماموریت‌های زیادی در این خصوص از شاخصه‌های استان گیلان است.

حجت الاسلام قاسم قاسمی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه جانبه اساتید و کارکنان و همکاران جشنواره مانند سنوات گذشته، این جشنواره در گیلان دوباره بدرخشد و با بازخوردهای مناسب از خروجی این جشنواره، در اعتلا و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مهدوی در سطح کشور کوشا باشیم. 

به گزارش ایسنا، در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره در استان، پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha