• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403040200987
  • منبع : پایگاه‌های خبری

کارشناس سیاسی: اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می‌شود

کارشناس سیاسی: اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می‌شود

سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در شرایط فعلی انتخابات اگر وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده  و مردم دچار سردرگمی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی تابناک مبنی بر آنکه به چه کسی رای می‌دهید گفت: بنده هنوز مشخص نکرده‌ام که می‌خواهم به چه کسی رای دهم در واقع دو روز قبل از انتخابات نظرسنجی‌ها را می‌بینم و با توجه به گرایش و نظر مردم به همان کاندیدی که مردم گرایش بیشتری دارند رای می‌دهم.

 چه کسی کنار می‌کشد؟

وی در خصوص وحدت نیروهای جبهه انقلاب و انتخابات گفت: طبیعتاً در این شرایط انتخابات اگر وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده می‌شوند و از جهت دیگر مردم نیز دچار سردرگمی می‌شوند و اذیت می‌شوند و بهتر است کاندیداهایی که از لحاظ فکری با هم هماهنگی دارند به یک توافقی برسند و متحد شوند این باعث می‌شود مردم نیز با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت کنند و به کاندید خود رای دهند.

وی در خصوص مکانیزم‌هایی که برای رسیدن به یک کاندید واحد وجود دارد اینگونه اظهار نظر کرد: در واقع دو فرایند وجود دارد یکی در میان خود کاندیداها اینکه کاندیداها با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند با هم یک توافقی برسند اگر فردی رئیس جمهور شد از ظرفیت‌های بقیه کاندیداها نیز در دولت وی استفاده شود. 

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: فرایند دوم همان نظرسنجی‌های معتبر است در واقع نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که مردم به چه کسی گرایش دارند. این خود نیز می‌تواند معیاری قرار بگیرد که کاندیداها با هم به یک توافقی برسند و ببینند مردم چه کسی را بیشتر از همه قبول دارند و روی آن فرد اجماع کنند.

زارعی در پایان در خصوص نتیجه انتخابات و کاندیدی که پیروز این میدان است گفت: دو شاخص دارد اول اینکه کاندیداها در میان خودشان یک چارچوب تعیین کنند، دوم گرایش مردم نیز تعیین کننده نتیجه انتخابات است‌. بنده هنوز مشخص نکرده‌ام که می‌خواهم به چه کسی رای دهم در واقع دو روز قبل از انتخابات نظرسنجی‌ها را می‌بینم و با توجه به گرایش و نظر مردم به همان کاندیدی که مردم گرایش بیشتری دارند رای می‌دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha