• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040100167
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت‌ سیستان و بلوچستان است

اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت‌ سیستان و بلوچستان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت‌ استاندار این استان است، گفت: ۳۵۷ طرح هدف‌گذاری شده که ۱۷۵ طرح هفته دولت شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد عرب اول امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از نکات خیلی مهم بحث اتمام طرح‌های نیمه تمام است که استاندار این استان هم بر آن تاکید ویژه دارند بر این اساس باید قراردادها و پیمان‌ها به گونه شفاف باشد که میزان اعتبار مورد نیاز طرح و مدت زمان آن تعریف شده باشد و حسب تامین اعتباری که صورت می‌گیرد طرح‌ها در بازه زمانی تعریف شده به بهره‌برداری برسند تا مردم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی افزود: توزیع اعتبار با نگاه به این موضوع در اولویت است که ابتدا طرح‌های نیمه تمامی که درصد پیشرفت بالاتری دارند اولویت تامین اعتبار قرار گیرند و بعد از آن سایر طرح‌ها تامین اعتبار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور از محل جدول ۱۰ ج که مربوط به ۳۱ استان است ۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان به این استان ابلاغ شد که ۶ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان در ۳۰ فصل و بیش از ۶۰ برنامه بین دستگاه‌های اجرایی و ۲۶ شهرستان توزیع شد که رقم خوب و مناسب است.

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد رشد اعتباری در حوزه تملک داشته‌ایم.

عرب اول گفت: در خصوص اعتبارات هزینه‌ای، حقوق و دستمزد مربوط به ۲۵ دستگاه اجرایی که مشمول بودجه استانی می‌شود حدود ۱۷ هزار میلیارد ریال برای آن به سیستان و بلوچستان ابلاغ، تقسیم و توزیع شد در این زمینه نیز ۳۴ رشد داشتیم.

وی اظهار کرد: ۳۵۷ طرح هدف گذاری شده که ۱۷۵ طرح هفته دولت شهریور ماه و بقیه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، این‌ها طرح‌هایی هستند که سن اجرای آنها بیش از هفت سال بوده و با تدبیر استاندار سیستان و بلوچستان قرار شد در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha