• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403032416396
  • خبرنگار : 71505

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها:

شوراییان نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

شوراییان نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: شوراییان نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و به واسطه ارتباط مستقیم با مردم به عنوان یک مرجع تاثیر گذار شناخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، علی رضائیان در نطق پیش از دستور خود در بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: یاد رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین اتفاق افزایش مشارکت در انتخابات است. چرا که سرنوشت کشور وابسته به عملی است که مردم بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی انجام می‌دهند.

رضائیان ادامه داد: در گام اول افزایش مشارکت و در گام بعدی نوع انتخاب مهم است که قطعا مردم عزیز ایران بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: در میان اقشار مختلف جامعه، شورائیان نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و خود نماد مشارکت در انتخابات است و به واسطه ارتباط مستقیم با مردم به عنوان یک مرجع تاثیر گذار شناخته می‌شوند.

وی افزود: مشارکت بالا در داخل سبب انتخاب اصلح و در خارج از کشور سبب افزایش اعتبار کشور می‌شود.

رضائیان با انتقاد از تصویب قانون پذیرش دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه قانون پذیرش دانشجویان در کشور مطابق با عدالت نیست. این قانون در بهترین حال منجر به اجرای عدالت نخواهد شد. من به عنوان دانش آموخته علوم اجتماعی خطر بی عدالتی تحصیلی را هشدار می‌دهم. بنابراین اگر قانون پذیرش دانشگاه‌ها مورد اصلاح قرار نگیرد بی عدالتی در امر جذب دانشجو رخ می‌دهد و جامعه از آن رنج می‌برد.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در خاتمه راهیابی تیم خیبر خرم آباد را به لیگ برتر کشور را به مردم لرستان تبریک گفت و افزود: از هواداران این تیم برای همراهی این تیم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha