• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403032013482
  • خبرنگار : 71460

یزدانی: امیدوارم در المپیک بهترین مدال را کسب کنم

یزدانی: امیدوارم در المپیک بهترین مدال را کسب کنم

حسن یزدانی از رسیدن به آمادگی بعد از عمل جراحی اش و تلاش برای کسب مدال طلای المپیک سخن گفت.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی برای اولین بار پس از ۸ ماه به تشک بازگشت.  او پس از قهرمانی در بازی های آسیایی تحت عمل جراحی کتف قرار گرفت و تنها یک ماه پیش به تمرینات بازگشت.  این کشتی گیر وزن ۸۶ کیلو در رقابت های بوداپست طوری کشتی گرفت که انگار این همه مدت از تشک دور نبوده است.

یزدانی درباره حضور در این رقابت ها گفت: خدا را شکر می کنم که بعد از هفت ماه و ۱۳ روز توانستم در مسابقات بین المللی روی تشک بروم. از یک ماه پیش تمرینات کشتی را شروع کردم و  با آمادگی نسبی سعی کردم در این دوره از مسابقات نتیجه قابل قبولی بگیرم.

یزدانی گفت که هنوز باید روی چند نقطه ضعف خود که در مسابقات مشخص شد کار کند. یزدانی در ۴ مبارزه خود ۶ امتیاز از دست داد. 

او درباره این موضوع گفت: آمادگی کمی داشتم و  تقریبا حدود ۶۰ درصد آمادگی در این رقابت ها داشتم. مدت زیادی بود که کشتی نگرفته بودم و زمانی که نامم را برای این تورنمنت اعلام کردند، حدود ۲۵ روز فرصت داشتم تا تمرین کنم و با گذشت زمان اوضاع بهتر شد. وقتی آماده نباشی ممکن است با مشکلاتی روبرو شوی. حریفان من از این شرایط استفاده کردند و امتیازاتی را به دست آوردند. نقاط ضعفی دارم که امیدوارم قبل از المپیک بتوانم آنها را برطرف کنم تا بتوانم بهتر از این مسابقات کشتی بگیرم و به مدال طلا برسم، امیدوارم بتوانم بهترین مدال را برای خودم کشور و مردم خوب مان کسب کنم.

قهرمان المپیک و جهان در پایان صحبت هایش افزود: می خواهم از همه کسانی که در این مدت در کنار من بودند تشکر کنم. دکتر رضایی، فیزیوتراپیست من و همچنین سامره قنبری که در این مدت مرا تنها نگذاشتند، دکتر اصلانی و جواد رحمانی مربی بدنسازم و البته مربی قدیمی ام مهدی یگانه جعفری. در این روزهای سخت بعد از عمل جراحی شانه، خانواده من در کنارم یودند و این عزیزان در کسب این مدال سهیم بوده اند، امیدوارم بتوانیم در آینده بهترین نتیجه را بگیرم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha