• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031811565
  • خبرنگار : 71145

انتقاد دبیرکل آنروا از حمله اشغالگران به اردوگاه النصیرات

انتقاد دبیرکل آنروا از حمله اشغالگران به اردوگاه النصیرات

دبیرکل آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد مدرسه‌ای که در النصیرات هدف حمله اشغالگران قرار گرفت ۶ هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده بود و ادعای اشغالگران مبنی بر وجود گروه‌های مسلح در این مدرسه بسیار تکان دهنده و بی‌اساس است.

به گزارش ایسنا، فیلیپ لازارینی دبیرکل آژانس آنروا افزود حمله به ساختمان‌های سازمان ملل متحد و هدف قرار دادن آنها بی‌توجهی کامل به قوانین بشردوستانه بین‌المللی است و حفاظت از کارکنان این سازمان و ساختمان‌ها و اقدامات آنان همیشه امری مهم است.

لازارینی ادامه داد از ابتدای جنگ غزه اشغالگران بیش از ۱۸۰ ساختمان آنروا را هدف قرار داده و بیش از ۴۵۰ آواره فلسطینی در این حملات کشته شده‌اند.

دبیرکل آنروا گفت: هدف قرار دادن ساختمان‌های سازمان ملل متحد و استفاده از آنها برای اهداف نظامی قابل قبول نبوده و توقف این گونه اقدامات و مجازات عاملان آن امری ضروری است.

همچنین دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد هدف قرار گرفتن مدرسه آنروا توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد: حمله به مدرسه در النصیرات نشان دهنده عدم پایبندی اسرائیل به قوانین بین‌المللی است.

این در حالی است که شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه وابسته به سازمان ملل متحد در اردوگاه النصیرات در نوار غزه از مهمات آمریکایی استفاده کرده است.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی افزود با تحلیل تصاویر به دست آمده از محل حادثه و بررسی کارشناس مهمات به این نتیجه دست یافته است.

سی ان ان در ۲ تصویر ترکش‌های ۲ بمب آمریکایی از نوع « GBU-۳۹» را به تصویر کشیده که با تحلیل تصاویر به دست آمده از محل حادثه توسط یک خبرنگار به آنها دست یافته شده است.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دومین بار در ۲ هفته گذشته است که این شبکه آمریکایی توانسته استفاده از مهمات آمریکایی در حملات رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی را اثبات کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha