• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031811490
  • خبرنگار : 71480

ترقی: قضاوت های جناحی و غیرمنصفانه مانع انعکاس عملکردهای دولت سیزدهم شد

ترقی: قضاوت های جناحی و غیرمنصفانه مانع انعکاس عملکردهای دولت سیزدهم شد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عملکردهای جناحی و قضاوت های غیرمنصفانه مانع شد تا خدمات دولت سیزدهم به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخریب های انجام گرفته علیه شهید آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری وی، اظهار کرد: جامعه معمولا به ماهیت افراد خدمتگزار خود در دوران حیاتش شان پی نبرده و بعد از فوت آنها متوجه شخصیت و خدمات آنها می شود و این به دلیل دعواهای سیاسی و جناحی است که اجازه نمی دهد انصاف در ارزیابی ها رعایت شود.

وی ادامه داد: امروز مردم عملکرد رئیس جمهور را بدون حجاب سیاسی و غرض ورزی های جناحی مشاهده کرده و افسوس می خورند که چرا قدر ایت الله رئیسی را در زمان حیات او ندانستند.

وی درباره چرایی عدم انعکاس عملکرد دولت سیزدهم در رسانه ها در سه سال اخیر، تصریح کرد: وقتی یک جناحی مخالف یک مسئول است، کل عملکرد مثبت آن فرد را سانسور کرده و فقط نقاط ضعف را بیان می‌کند. تمام رسانه‌های رقیب دولت سیزدهم را در این سه سال ببینید آیا یک تیتر از عملکرد مثبت دولت دارند؟ اصولا تعصب‌های جناحی  یکی از موانع اصلی برای قضاوت منصفانه درباره افراد و دولت هاست. چون جناح ها با عینک جناحی نگاه می‌کنند، نقد منصفانه را کنار می‌گذارند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که اگر کسی می‌خواهد نقد کند، نقاط ضعف و قوت را با هم ببیند، نه اینکه فقط  نقاط ضعف را درشت کند. این کمال بی انصافی بود که رقبای شهید رئیسی، همه نوع  تخریب را انجام دادند، اما امروز پیام تسلیت داده و همدردی می‌کنند. البته آنها هم اکنون در برابر قضاوت کل جامعه قرار گرفته و نمی‌توانند مثل گذشته آیت الله رئیسی را تخریب کنند، چون جامعه به مظلومیت شهید رئیسی پی برده است. با این حال برخی از افراد آن جریان نوشته‌اند نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات دولت رئیسی را زیر سوال ببرند و این نشان دهنده ماهیت آنهاست، ولی نمی‌توانند در برابر مردم علنا دولت سیزدهم را تخریب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha