• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031610785
  • خبرنگار : 71576

هاشمی: دو خارجی بگیریم مدال آسیا کسب می‌کنیم

هاشمی: دو خارجی بگیریم مدال آسیا کسب می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در صورتی که دو بازیکن خارجی جذب کنیم، پیش‌بینی من کسب مدال آسیایی است.

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی شاگردانش در بازی سوم سری فینال لیگ برتر ایران، اظهار کرد: بازی بود که میشد ما ببازیم و من ابتدا می‌خواهم از همکار خودم دفاع کنم. حواشی در انتهای دیدار روی سکوهای تماشاگران رخ داد که شاید باعث شد تیم مربی بزرگی چون آقای شاهین‌طبع برنده این بازی نشود.

او تاکید کرد: از نظر من باید به کاری که برای بسکتبال ایران صورت می‌گیرد احترام گذاشت و این حواشی خوب نیست. امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

هاشمی درباره بازی سوم فینال لیگ نیز گفت: همانطور که پیش‌تر گفتم، در این فصل ۶ تیم مدعی بودند و اکنون نیز در سری فینال هر دو تیم شانس قهرمانی دارند. به نظر من بازیکنانم همان‌طور که در طول فصل با تعهد کار کرده‌اند، در این بازی هم یا تعهد ظاهر شدند و این برد برای آن‌هاست.

سرمربی شهرداری گرگان در واکنش به این موضوع که با این برد شانس قهرمانی شاگردانش زیاد شد، توضیح داد: اگر خدایی نکرده بازی بعد را ببازیم حق با شماست، چون ما در بازی پنجم میزبان هستیم. با این حال اما مطمئن باشید بازیکنان ما در بازی روز جمعه هم با تعهد و همه توان بازی می‌کنند تا ان‌شاءالله این ماه پر فشار را به خوبی تمام کنیم. سعی می‌کنیم جمعه کار تمام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بازیکن خارجی سوم جذب می‌کنند؟ اظهار کرد: در حال مذاکره هستیم که دو بازیکن خارجی جذب کنیم. اگر این اتفاق بیفتد شک نکنید مدال آسیایی می‌گیریم و آبروی بسکتبال ایران را حفظ می‌کنم. این مدال را من پیش‌بینی می‌کنم، البته اگر بازیکنان خارجی جذب شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۰۰:۰۱

باید از نیروی ایرانی استفاده شود تا ذخیره سرمایه ملی باشند