• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031308501
  • خبرنگار : 71299

یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

آغاز فرایند مجدد بارگذاری مستندات معلمان فاقد رتبه

آغاز فرایند مجدد بارگذاری مستندات معلمان فاقد رتبه

ایسنا/ایلام رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فرایند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد همکاران «فاقد رتبه» آغاز شد.

علیرضا قریشی‌زاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و پیرو پیگیری‌های مستمر، با موافقت هیئت ممیزه و کارگروه مرکزی اجرایی نظام رتبه‌بندی، بالاخره فرایند ارزیابی مجدد همکارانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه ( فاقد رتبه) قرار گرفته بودند با لحاظ کردن شرایطی فعال شد.

وی ضمن تأکید و توصیه به تمامی همکاران مشمول ماده مذکور (فاقدان رتبه) برای استفاده از این فرصت محدود بیان کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای فرایند بارگذاری مستندات یک ماه است که از تاریخ ۲۰ خردادماه شروع تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و این تاریخ قابل تمدید نیست.

قریشی‌زاد عنوان کرد: مشمولان ماده مذکور صرفاً افرادی هستند که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه در وضعیت «شاغل» باشند و تا تاریخ فوق حداقل یکسال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان در هیات ممیزه گذشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، دبیر کارگروه  رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: ملاک عمل شناسایی همکاران فاقد رتبه، رتبه مندرج در کارنامه رتبه‌بندی افراد در صفحه شخصی آنان در سامانه My.medu.ir است و همکاران مشمول و ذینفع باید درزمان مقرر یک ماهه با مراجعه به سایت مذکوردر قسمت «نتیجه رتبه بندی» ضمن مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک، شخصاً نسبت به بارگذاری مجدد مدارک و مستندات در سامانه اقدام کنند و باید دقت کنند تاریخ صدور مدارک و مستندات و یا اجرای فعالیت‌های امتیازآور، حتما منتهی به تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد، زیرا تاریخ‌های پس از آن  در سامانه مورد پذیرش نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha