• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403031208308
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان:

اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات یک تکلیف روشن و مشخص است

اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات یک تکلیف روشن و مشخص است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: الزام به قانون تکلیف همه ما است و موضوع اصل بی‌طرفی به عنوان مجریان انتخابات یک تکلیف روشن و مشخص است.

علی‌محمد زنگانه عصر امروز شنبه، ۱۲ خرداد در جلسه دیدار با دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک حماسه دیگری است که ذخیره قدرت نرم برای جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: ملاک عملکرد برای ما فرمان مقام معظم رهبری است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: الزام به قانون تکلیف همه ما است و موضوع اصل بی‌طرفی به عنوان مجریان انتخابات یک تکلیف روشن و مشخص است.

زنگانه گفت: به هر نامزدی که شورای نگهبان تایید کند به عنوان افراد صالح نگاه می‌کنیم و انتخاب را به مردم واگذار می‌کنیم.

وی افزود: سیاست ما صرفا تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهید جمهور است.

استاندار گلستان بیان کرد: تبیین شخصیت این شهید وظیفه هر فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

زنگانه بیان کرد: نباید در خدمت به مردم کاستی و تنبلی داشته باشیم  و هیچگونه خدمتی نباید کم یا تعطیل شود و بدون هیچ خللی باید خدمات به مردم تا آخرین ساعات فعالیت این دولت ادامه داشته باشد و در انتخابات نیز مردم هوشیارانه کسی را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی افزود: هیات‌های بازرسی بر اساس قانون با جدیت به وظایفشان عمل کنند و موارد تخلف را بدون مماشات اعلام و دستگاه‌های مسئول برخورد قاطع بر اساس قانون داشته باشند.

استاندار گلستان تصریح کرد: در همه شهرستان‌ها نهضت سخنرانی راه‌اندازی شود و در این نهضت به بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت جدی پرداخته شود.

زنگانه با بیان اینکه انتخابات اولویت یک همه ما است، افزود: موضوع مشارکت یکی از اصول برگزاری انتخابات است و باید به این اصل توجه کنیم.

وی گفت: مسئله رقابت، سلامت و امنیت سه اصل دیگری است که در انتخابات گذشته هم رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند و ما در این انتخابات نیز این اصول را با جدیت مدنظر قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha