• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030805067
  • خبرنگار : 50339

امام جمعه خاش:

مبارزه با استکبار یکی از ارکان انقلاب امام خمینی (ره) بود

مبارزه با استکبار یکی از ارکان انقلاب امام خمینی (ره) بود

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه خاش گفت: امام خمینی (ره) را به حق باید بزرگترین احیاگر دین و تفکر دینی و سیاست دینی و معنویت در جهان معاصر و معمار و پایه گذار انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای اسلامی آینده در سطح دنیای اسلام دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان، در گفت وگو با ایسنا، ضمن تسلیت ایام‌ رحلت معمارکبیر انقلاب بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اینگونه می‌فرمایند آن انسان معنوی، عارف و وارسته از پیرایه‌های مادی در رأس کشوری قرار گرفت که مایه های‌ایمان مردمش بسی عمیق و ریشه دار بود و مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم که امام بزرگوار به ما آموخت ایران اسلامی را به عزت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید.

وی افزود: دشمنان با خبر رحلت امام (ره) بسی شادمان و خوشحال شدند چرا که خیال می‌کردند انقلاب اسلامی ساقط و روبه پایان است در همین حال با برگزاری مجلس شورای خبرگان و بررسی فرد اصلح و برتر را به‌عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند.

دهقان با بیان اینکه در همان روز چهاردهم خرداد رهبر انقلاب انتخاب شد، گفت: دشمنان فکر هم نمی‌کردند که چنان رهبری مقتدر و پرصلابت برای انقلاب انتخاب شده که این انقلاب را به مانند حضرت امام (ره) پیش برد.

امام جمعه خاش تصریح کرد: حضرت آقا در هر عرصه‌ای به‌عنوان کارشناس اظهار نظر کرده و آگاهی دارد و این نشان از علم بالا و درایت عالمانه رهبر معظم انقلاب است که توانسته کشتی این انقلاب را از تلاطم‌های زیادی نجات داده و همچنان مقتدرانه به سوی پیشرفت‌های بیشتر گام بردارد.

وی به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) با روشنگری‌های خود از خیانت‌هایی که نسبت به اسلام و ملت توسط رژیم صورت می‌گرفت و مردم با حمایت از امام(ره) با استمرار حمایت‌ها و قیام‌های خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

دهقان خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار یکی از ارکان انقلاب امام خمینی (ره) بود و باید این راه را ادامه دهیم.

وی گفت: مبارزه با استکبار تا امروز نیز ادامه دارد و تا انقلاب اسلامی وجود دارد در ذات نظام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha