• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122013881
  • خبرنگار : 50617

/کهن دیار طبرستان/

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌

ایسنا/مازندران شهرداری‌ها در سطح جهانی از جمله سازمان‌هایی هستند که نقش مهمی در توسعه کشورها و گسترش عرصه‌های مدنی دارند و طبق رسم قدیمی در مدیریت‌های شهری سراسر کشور با بنا کردن المان‌های شهری به پیشواز بهار می‌روند و به نو نوار کردن شهر می‌پردازند.

یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه‌های پایانی سال بحث آماده سازی شهر برای استقبال از سال نو و مهمانان نوروزی است و کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری‌های کشور در صف اول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

اجرای تمامی برنامه‌ها در راستای استقبال شایسته از نوروز و مسافران نوروزی، نیازمند برنامه ریزی مناسب و تعامل تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری است.

ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امید در شهروندان، تغییر و تحول در سیما و منظر شهر، مشهود بودن در تمامی لایه‌های شهر، ایجاد فرصت‌های مناسب برای تفریح و گردشگری کم‌هزینه برای عموم شهروندان به‌ویژه اقشار کم‌درآمد شهری، زمینه‌سازی برای حضور شهروندان در محیط‌های عمومی برای فعالیتی غیر از کار و خرید، کاهش تصدی‌گری شهرداری و دخالت دادن شهروندان در اجرای برنامه‌ها با محوریت سمن‌ها، سرای محلات، تعیین و آماده‌سازی معابر مناسب برای تشویق شهروندان به پیاده‌روی در شهر به‌صورت جمعی و خانوادگی از جمله اهداف برنامه‌های استقبال از نوروز است که باید مبنای ارزیابی رویدادها قرار گیرد.

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌

«مهدی اختیاری» شهردار محمودآباد در گفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه زیرساخت‌های بخش گردشگری، تفریحی و توریستی برای ایام نوروز در محمودآباد فراهم شده است، گفت: آماده سازی کمپ‌های چادرخواب و برنامه ‌های فرهنگی مبتنی بر عید نوروز و ماه مبارک رمضان از اقدامات شهرداری بوده است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی به همراه گروه‌های فرهنگی از سال‌های گذشته تاکنون سنت‌های قدیمی مازندران را به مردم محمودآباد معرفی کرده اند، افزود: در سال جاری ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی قابل افتتاح داشتیم.

اختیاری خاطرنشان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان در بحث توزیع عادلانه سرانه خدمات در محلات هدف و ناکارآمد هزینه شد.

شهردار محمودآباد کمربندی شرقی این شهر را یکی از مولفه‌های گردشگری‌ برشمرد و ادامه داد: برای احداث پیاده راه ساحلی اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

او با اظهار به اینکه واگذاری محور گردشگری و تفریحی خط آهن باید از طریق شهرسازی انجام شود، یادآور شد: شهر ساحلی محمودآباد در تمامی فصول سال میزبان مسافران است، بنابراین باید موضوع پسماند هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌

اختیاری اظهار کرد: موضوع پارک وزارت کار از دولت نهم تاکنون بر زمین مانده است.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: کمربندی غربی محمودآباد رینگ غربی مازندران بوده و نیازمند یک نگاه ویژه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha