• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402120201392
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل شرکت عمران صدرا:

تمام ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در صدرا در حال فعالیت هستند

تمام ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در صدرا در حال فعالیت هستند

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران صدرا با یبان اینکه همه ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست، از متقاضیان نهضت ملی مسکن خواست تا به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

مهدی پوربهی امروز، ۲ اسفندماه در نشست با نمایندگان متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر صدرا گفت:  مجموعه شرکت عمران صدرا خود را نماینده مردمی می‌داند که پس از سال‌ها می‌خواهند خانه‌دار شوند و ما پیگیر مطالبات و خواسته‌های به حق این قشر هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا افزود: مجموعه شرکت عمران صدرا از روز اول عملیات اجرایی پروژه‌های ده‌گانه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با حساسیت و نظارت حضور داشته است.

وی با بیان این‌که هر روز آمادگی پاسخ به سئوالات متقاضیان نهضت ملی مسکن داریم زیرا دانستن حق مردم و متقاضیان است، افزود: پیگیری پروژه نهضت ملی مسکن یکی از چندین ماموریت و وظیفه شرکت عمران صدراست، اما قطعا امروز نظارت بر ساخت این خانه‌ها تا حصول نتیجه و تحویل آن به متقاضیان از اولویت‌های ماست.

پوربهی گفت: تا به امروز هزینه‌ای که شرکت عمران صدرا برای  ساخت هر واحد کرده است دو الی سه برابر آورده متقاضی است و این نشان‌دهنده آن است که این پیشرفت و حرکت رو به جلو این پروژه‌ها را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: همه ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و اجازه نمی‌دهیم که هیچ خللی در روند رو به جلو ساخت این خانه‌ها ایجاد شود.

وی در پایان تأکید کرد: متقاضیان به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند و اگر سئوال و ابهامی وجود داشت را از کارشناسان شرکت عمران صدرا پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۲ ۲۳:۴۵

انشالله هر چه زودتر تمام شود آرزوی ما هم برآورده بشه دیگر خسته شدیم ازاین مستأجری به امید روزهای خوب

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۰۵:۵۵

با سلام لطفا از جناب طالبان پور مدیر کل شهرسازی استان پیگیر مسکن ملی شیراز هم باشین ما سه ساله در انتظار هستیم ولی اصلا خبری نیست لااقل بگن دوتا آجر روی هم گذاشتن

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۰۶:۵۸

سلام . چرا پروژه برکت صدرا که زود تر از همه پول ریختیم حساب دور تر از همه شروع به کار کرد . ارزش پول اون موقع خیلی بیشتر بود . کلی قرض کردیم تا جور شد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۱۳:۵۲

بنده بعد از دو سال هنوز در وضعیت تخصیص زمین هستم لطفا پیگیری کنین اختصاص زمین کامل صورت بگیره

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۱۴:۰۱

ال ۱۴۰۰مسکن ملی پرند ثبت نام کردیم هنوز تکمیل پرونده نمیکنن وهربار شرکت عمران پرند پیگیر شدیم گفتن اول باید تامین زمین بشه بعد جلوی سیستم بازبشه تشکیل پرونده بدیم وضیعتمون روسیستم تایید اولیه در انتظار تایید مدیر هست سوال اینجاس نزدیک ۳ سال شده هنوز چرا تامین زمین نکردن ؟؟؟ خواهشاا پیگیری کنید زیر بار مستاجری کمرمون شکست دیگه بدادمردم برسین مسولان اجرا کنید مسکن ملی پرند رو هرچه زودتر به هرکی چین یاهر پیمانکاری که زودتر بسازه عاجزانه خواهش میکنم خبرگزاری مربوطه پیگیری کنید بگوش مسئولین برسانید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۱۶:۵۵

باسلام و احترام مردم هم حق دارند لطفا در سامانه عکس های پروژه و‌درصد پیشرفت هر پروژه را بگذارید تا مردم مطمئن شوند و از نگرانی بیرون بیایند.واقعا مردم دیگه از مستاجری خسته شدند و تمام امیدشون به این پروژه ها است.امیدوارم زودتری تحویل بشه.انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۱۸:۱۸

با سلام خدمت مدیر عامل عمران صدرا بنده هر روز از جلو پروژه بنیاد (اکباتان) عبور میکنم متاسفانه روند ساخت بسیار کم شده با توجه به تکمیل وجوه اعلامی توسط عمران صدرا ولی متاسفانه بلوک ما، یک طبقه بیشتر پیشرفت نداشته در مقایسه با بلوک های دیگر همان پروژه که تا 5 طبقه هم پیشرفت داشته!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۸ ۱۱:۲۹

سلام . وقتی ۴تا کارگر گذاشتن که یه بلوک رو تکمیل کنه بهتر از این نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۱۹:۲۵

ثبت نام جدید کی شروع میشود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۲۰:۳۸

نامه ثبت کردیم و مستاجر حتی جزو بهزیستی اسم ما در نیامد ....

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۲۰:۴۲

معلول به اوتیسم شدید همون اول ثبت کردیم و مستاجر هم هستیم اسم ما درنیومد واقعا چرا.....

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۲۱:۰۳

با سلام و خسته نباشید خدمت مسوولین متعهد و دلسوز در شرکت عمران صدرا.جسارتا من از سال ۱۴۰۱ بابت مسکن ملی ثبت نام کرده ام و هیچ کد پیگیری برای من ارسال نشده.فقط چند هفته قبل پیامی دال بر در صورت تامین زمین پیام به شما ارسال خواهد شد. من ۴۴ ساله هستم و مجردم و از پدر و مادر پیرم مراقبت میکنم .تا کی باید منتظر تامین زمین بابت پروره بشوم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۲۱:۴۵

سلام. از مسولین عزیز در شهرداری شیراز خواهشمندیم نسبت به تعیین تکلیف و مسکونی نمودن زمینهای ۲۱۶۰گردخون هم اقدام کنید بخدا درست نیست که این همه مالک که همه قشر ضعیف هستن نتوانند بعد بیست سال زمینهاشون بسازند و صاحب خونه شن