• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070504168
  • خبرنگار : 50649

قائم مقام شهرداری شیراز خبر داد:

افتتاح بسته ۲۰ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی شیراز همزمان با برگزاری کنگره شهدای فارس

افتتاح بسته ۲۰ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی شیراز همزمان با برگزاری کنگره شهدای فارس

ایسنا/فارس قائم مقام شهرداری شیراز از افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی بسته ۲۰ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی شهرداری در بازه زمانی برگزاری دومین کنگره شهدای فارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، آرش فرج‌زاده امروز ۵ مهرماه در آیین تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری کنگره شهدا نیز گفت: با همکاری بی‌دریغ شورای اسلامی شهر و درایت شهردار شیراز مراسم متعددی در راستای دومین کنگره بزرگ ملی شهدای فارس در سطح شهر اجرا می‌شود و ۱۸ مهر ماه نیز میزبان خانواده شهدای شهرداری شیراز خواهیم بود.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات عمرانی پروژه‌های شهری در راستای بسته ۱۰۰ همتی اشاره و بیان کرد: با مؤافقت شورای اسلامی شهر و تکلیف شهردار این کلان‌شهر، سی و هشتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر با ۲۰ هزار میلیارد تومان رقم می‌خورد و پروژه‌های عمرانی نظیر اَبَرپروژه ضلع شمالی آیت‌الله حائری شیرازی همزمان با بازه زمانی برگزاری کنگره بزرگ شهدا به افتتاح، بهره‌برداری و تقدیم شهروندان خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز با بیان اینکه وجود جانبازان و ایثارگران را موجب برکت در مجموعه شهرداری شیراز می‌دانیم، گفت: جامعه ایثارگری شهرداری ۲ هزار و ۶۰۵ نفر است که ۲۰ درصد از خانواده ۱۳ هزار نفری شهرداری را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در شهرداری شیراز افتخار میزبانی از بیش از ۱۱۸ رزمنده، ۵۳ جانباز، ۱۷۵ فرزند شهید، ۸۹۳ خانواده رزمنده، ۴۹۹ خانواده جانباز و ۵۲۲ رزمنده بازنشسته و ۲۴۵ جانباز بازنشسته را داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع)‌ شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس گنجینه پایان نشدنی است، اظهار کرد: شهدا آبرو و جانبازان و ایثارگران مدال افتخار شهرها هستند و شهرها باوجود این افراد افتخار می‌کنند.

محمدرضا هاجری با تٱکید اینکه محلات با نام شهدا آبرو می‌گیرند، افزود: هر محله‌ای به تعداد شهدا و جانبازان خود افتخار می‌کند.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: دوران ۸ سال دفاع مقدس معنوی‌ترین تفسیر از سبک زندگی اسلامی را دارد.

به گزارش ایسنا، این آیین معنوی که با همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز و مشاوران شهردار شیراز در امور ایثارگران و بانوان برگزار شد، با رونمایی پوستر شهدای شهرداری شیراز همراه بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha