• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112517675
  • خبرنگار : 50444

کشف ۱۱ سرقت از اماکن دولتی خراسان شمالی با دستگیری سارق سابقه‌دار

کشف ۱۱ سرقت از اماکن دولتی خراسان شمالی با دستگیری سارق سابقه‌دار

ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت از مغازه و اماکن دولتی در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی خود موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی های خود به ۱۱ فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله کمپرسور- کپسول اکسیژن- کابل تلفن- موتور یخچال و... کشف شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۴ سارق در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه نیز از کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری چهار سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل در سطح شهرستان (حوزه رباط قره بیل) و ایجاد تشویش در اذهان عمومی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در اقدامات به عمل آمده و بررسی های فنی و پلیسی، باند سارقان سابقه دار و حرفه ای غیر بومی طی عملیات های موفقیت آمیز خارج از حوزه دستگیر و ۱۵ فقره سرقت کابل برق نیز کشف شد.

کشف کالای قاچاق در آشخانه

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری چهار نفر متهم خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی گرماب با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز را با هدف برخورد با قاچاقچیان کالا به مرحله اجرا گذاشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه در این طرح دو دستگاه خودرو سواری پژوپارس و ساینا که در حال حمل تعداد زیادی پارچه و تنقلات قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند، افزود: ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: هر دو خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ مهدی مهران فر با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با کالای قاچاق، گفت: شهروندان، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha