• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402112115398
  • خبرنگار : 71972

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی:

۲۲ بهمن زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به خیابان‌ها خواهیم آمد

۲۲ بهمن زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به خیابان‌ها خواهیم آمد

«جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» با تأکید دوباره بر اهمیت وحدت و انسجام ملی به‌مثابه رمز پیروزی همه ملت‏ها، بار دیگر از تمامی اقشار جامعه دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت فعال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پایه‌های استقلال و پیشرفت پایدار کشور را مستحکم‌تر سازند.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 «بِسْمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم، اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ»  
 
بخوان به نام پروردگارت که (هستی را) آفرید. (او که) انسان را از خون بسته آفرید. بخوان که پروردگار تو از همه گرامی‌تر است. او که با قلم آموخت. آنچه را انسان نمی‌دانست به او آموخت.
 
«جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی»، ضمن شادباش عید بزرگ مبعث پیامبر ختمی مرتبت، حضرت محمد بن عبداللَّه(ص) و تبریک فرا رسیدن ایام‏الله دهه فجر و یوم ‏الله ۲۲ بهمن، روز پیروزی خون بر شمشیر، از همه هم‌میهنان عزیز در اقصی نقاط کشور برای شرکت در این جشن بزرگ ملی به‌ویژه راهپیمایی روز یکشنبه، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ دعوت به عمل می‌آورد. جمعیت، همچنین فرصت را مغتنم شمرده و بر اهمیت حضور حداکثری مردم فهیم و صبور ایران در انتخابات پیش‌رو تأکید می‌ورزد. حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام راحل و بیعت دوباره با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(دامت برکاته) است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ساختن آینده‌ای روشن برای نسل‌های فعلی و آینده خواهد بود.
 
۲۲ بهمن، نمادی است از مقاومت مردم ایران و همه آزادی‎خواهان جهان در برابر بدخواهان و بداندیشان عالم، نمادی از تلاش‌ها و آرمان‌های ملتی سخت‌کوش و دوراندیش که با توسل به خداوند و اعتقاد به اسلام، راه رسیدن به جامعه‌ای ایمانی، مستقل، آزاد، آباد و عدل‌محور را انتخاب کردند. ۲۲ بهمن امسال نیز روزی که همه ما به مثابه یک کل واحد، یک جامعه یکپارچه و ملتی همبسته، زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به خیابان‌ها خواهیم آمد تا بر عزم و اراده جمعی خودمان برای ادامه این راه تا رسیدن به قله‎های پیشرفت مادی و معنوی صحه بگذاریم. راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرصتی است برای نشان‌دادن وحدت و همبستگی ملی، برجسته کردن اراده مردم، و اعلام پیامی قاطعانه به دشمنان که فشارها، همبستگی و اراده ما را به پیش خواهد برد. راهپیمایی ۲۲ بهمن، نه تنها نشانه‌ای از حیات و توانایی ملت ایران در مقابله با تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه است، بلکه نمادی زنده و پویا از اتحاد، همدلی و هم‌افزایی مردم در راه تحقق اهداف انقلاب و تکامل آن محسوب می‌شود که فی‌نفسه می‌تواند بهبودی در ابعاد گوناگون را با خود به ارمغان آورد.
 
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، عمل به مسئولیت ما در شکل‌دهی به آینده کشور و تضمین ادامه راه پیشرفت است. ان شاءالله با ایمان به قدرت وحدت و انسجام ملی، به استقبال این رویدادهای تعیین‌کننده رفته و نقش خود را در تحقق ایرانی آباد و آزاد، با حضوری آگاهانه و مسئولانه ایفا نماییم.
 
«جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» با تأکید دوباره بر اهمیت وحدت و انسجام ملی به‌مثابه رمز پیروزی همه ملت‏ها، بار دیگر از تمامی اقشار جامعه دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت فعال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پایه‌های استقلال و پیشرفت پایدار کشور را مستحکم‌تر سازند. این حضور نشان‌دهنده تعهد جمعی ما به پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی، ارزش‌های انقلابی، ولایت‌مداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
بیایید با همبستگی و اتحاد، فصل تازه‌ای از پیشرفت و آبادانی را در کشور عزیزمان ایران رقم بزنیم.
 
زنده باد انقلاب اسلامی - پیروز باد ایران
 
جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی
۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha