• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402110906709
  • خبرنگار : 30147

 دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلات:

هنوز انسجام رسانه‌ای لازم را علیه تبلیغات دشمنان نداریم

هنوز انسجام رسانه‌ای لازم را علیه تبلیغات دشمنان نداریم

ایسنا/خراسان رضوی  دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلات گفت: متأسفانه هنوز انسجام رسانه‌ای لازم را علیه تبلیغات و فعالیت‌های دشمنان نداریم.

مرتضی زواریان، امروز، ۹ بهمن ماه، در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان کلات اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات سالم بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: علیرغم پیشرفت‌های نظامی و قدرت بازدارندگی بالایی که امروز در جنگ سخت داریم ولی در جبهه جنگ نرم ضعف داریم که می‌طلبد جدی‌تر ورود کنیم. می‌طلبد رسانه‌ها به عمق راهبردی در جهاد تبیین به صورت ویژه توجه کنند.

 دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلات با اشاره به اینکه هنوز انسجام رسانه‌ای لازم را علیه تبلیغات و فعالیت‌های دشمنان نداریم، تصریح کرد: برخی افراد رسانه‌ای که کم هستند با اقدامی دشمن را شاد می‌کنند و برخی اصحاب رسانه ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و این از اشکالات اساسی حوزه رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در حوزه رسانه فعالیت دارد باید اهل تشخیص باشد نه اهل تقلید، همچنین برای اینکه به خوبی هدف را بشناسد باید حق را از باطل تشخیص دهد.

 زواریان در ادامه با بیان اینکه ما در حوزه رسانه به صورت تمام عیار در جنگ با دشمنان هستیم، اضافه کرد: در این جبهه باید هم تدافعی و هم تهاجمی عمل کنیم.

وی همچنین بر فضاسازی انتخاباتی توسط شهرداران و دهیاران در نقاط مختلف شهر و روابط عمومی‌ها در ادارات تأکید کرد و گفت: همه اقدامات و فعالیت‌های اعضای کمیته از طرف ستاد انتخابات شهرستان با جدیت رصد می‌شود.

 مسئول کمیته اطلاع‌رسانی شهرستان کلات در این جلسه همچنین با بیان اینکه تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار هدفمند است، افزود: وظیفه ما در این حوزه سنگین و خطیر است، باید از همه ظرفیت اطلاع‌رسانی و تولید محتواهای مستدل و حرفه‌ای که مخاطبین و مردم را اقناع کند استفاده کنیم تا زمینه مشارکت را به نحو مطلوبی فراهم کنیم.

قنبری همچنین از اصحاب رسانه خواست تا با انتشار دستاوردهای دولت مردمی و اقدامات مسئولین شهرستان در راستای ارائه خدمات به مردم امیدآفرینی کنند.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید تقویت اعتماد مردم و خنثی‌سازی توطئه دشمن از اولویت‌های اصلی رسانه باشد.

 مسئول کمیته اطلاع‌رسانی شهرستان کلات خاطرنشان کرد: این جلسه با دستور کار اهداف کمیته، هم‌اندیشی اعضا برای عملکرد بهتر در اطلاع‌رسانی سریع و دقیق، آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم، شفافیت برگزاری فرآیند انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha