• پنجشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402102115304
  • منبع : وزارت کشور

معاون سیاسی وزیر کشور:

چاپ ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته و آماده شده است

چاپ ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته و آماده شده است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: چاپ ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته و آماده شده است و برای اجرای انتخابات همه شرایط فراهم است.

به گزارش ایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی صبح پنجشنبه - 21 دی 1402 - در همایش احزاب درباره انتخابات و اهمیت آن با بیان این‌که «حتما احزاب به راهبردهایی که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند، توجه جدی خواهند داشت.» افزود: تمام مسائل انتخابات گذشته را بررسی و نیازها را برطرف کرده‌ایم و باید بگویم به لحاظ زمانی از انتخابات گذشته جلوتر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات امسال ۴۰۰۰ شعبه بیشتر  از گذشته در نظر گرفتیم تا در رأی‌گیری تسهیل شود، همچنین قریب به ۵۹ هزار شعبه آماده اخذ رای هستند و دستگاه‌های احراز هویت و نرم‌افزارهای مورد نیاز تأمین شده است. اعضای شعب مشخص می‌شوند که این‌ها جدا از وظایف ناظران شورای نگهبان است.

وی از چاپ و آماده سازی  ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اجرای انتخابات همه شرایط فراهم است. قانون همه چیز را تعریف کرده و همه کارها باید برابر قانون صورت بگیرد. از روز گذشته فرصت یک ماهه شورای نگهبان آغاز شده است تا صلاحیت‌ها را بررسی کند. به نظرم فرصت هست و ما هم در حوزه وزارت کشور تلاش داریم تا  شاهد مشارکت حداکثری باشیم. قطعاً مردم باید در  همه مراحل حضور داشته باشند و انتخابات محدود نشود. احزاب هم باید حضور داشته باشند و فعالیت آنها صرفا به انتخابات محدود نشود.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب فرقی نمی‌کند، به انتخابات از موضع تکلیف نگاه کنیم. اگر نقد درستی هم وجود داشته باشد، ما در وزارت کشور استقبال می‌کنیم و تا آخر زمانی که قرار است اعلام نظر شود، ما در خدمت احزاب هستیم.  حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است. انتخابات آثار ملی و فراملی دارد. نگران زخم زبان ها نباشید. همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام رهبری آمده، محقق شود. امیدوارم فرصتی برای همکاری و همدلی ایجاد شود تا در اولین قدم، نتیجه آن را در ۱۱ اسفند با تلاش‌های شما ببینیم؛ زیرا  شما معتمد بخشی از مردم هستید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha