• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1402101410077
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

پیام تسلیت تامین اجتماعی در پی شهادت یکی از کارمندان این سازمان در حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت تامین اجتماعی در پی شهادت یکی از کارمندان این سازمان در حادثه تروریستی کرمان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و اعضای هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در پیام‌های جداگانه شهادت زهرا برهان‌نژاد - مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند - را در جریان حمله تروریستی در کرمان تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی زهرا برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که روز گذشته در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در بمبگذاری تروریستی به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

براساس این گزارش، میرهاشم موسوی - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی - خطاب به خانواده شهید برهان‌نژاد پیامی صادر کرد که به این شرح است: 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ


خانواده محترم برهان‌نژاد

سلام علیکم و رحمت‌الله

مقام رفیع شهادت، جایگاهی بلند و آسمانی است که تنها نصیب بندگان مقرب خداوند می‌شود. همکار مؤمن و پرتلاش ما که در سنگر تلاش و خدمت به مردم نیز انسانی وارسته و سختکوش بود، در رسیدن به این مقام گوی سبقت را از دیگران ربود و در سالروز میلاد الگوی زنان مسلمان، میهمان حضرت صدیقه طاهره (س) شد.

اینجانب شهادت این شهیده گرانقدر و ارزشمند را که همچون سایر شهدای عزیزمان در جنایت تروریستی کرمان، خون پاکشان بر زمین ریخته شد و به قافله شهدای ایران اسلامی پیوستند، به خانواده عزیز برهان‌نژاد تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

برای آن شهیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و اعتلای درجه و همنشینی با اولیاء و مقربان و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان، از پروردگار هستی‌بخش، صبر و اجر مسألت دارم.

بر اساس این گزارش اعضای هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی شهادت زهرا برهان‌نژاد را به خانواده و همکاران وی تبریک و تسلیت گفتند. متن این پیام بدین این شرح است: 

والذین قُتِلوا فی سَبیل‌الله فَلَن یضلّ اَعمالَهم، سَیَهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرّفها لهم

دشمنان دیوصفت ملت ایران بار دیگر در حرکتی کور و سبوعانه بدیهی‌ترین اصول انسانی را زیر پا گذارده و با قتل‌عام کودکان، زنان و مردان بی‌گناهی که در مسیر گرامیداشت سردار دل‌ها زائر مزار این قهرمان دینی و ملی بودند، چهره کریه خود را بیش از پیش نمایان ساختند.

هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت همکار صدیق و سختکوش سازمان، شهید زهرا برهان‌نژاد را که در سنگر خدمت به مردم در بیمارستان امام علی (ع) زرند و نیز عرصه دفاع از ارزش‌ها، حضوری ایثارگرانه داشته و در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)، اجر تلاش‌ها و زحمات خود را از الگوی زنان عالم گرفته و به قافله شهدای ایران اسلامی پیوست، به آن خانواده شهیدپرور و تمامی همکاران سازمان خصوصاً کادر خدوم درمان بیمارستان امام علی (ع) زرند، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

از درگاه خداوند متعال اعتلای درجه و همنشینی با اولیاء و مقربان را برای آن شهید گرامی و صبر و اجر وافی را برای خانواده محترم ایشان مسألت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha