• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101208233
  • خبرنگار : 50598

فرمانده انتظامی استان مرکزی: شهدا هدف از خلقت را درک کردند

فرمانده انتظامی استان مرکزی: شهدا هدف از خلقت را درک کردند

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شهدا افرادی بودند که هدف از خلقت را درک کردند و در دانشگاه امام حسین(ع) یاد گرفتند که برای رسیدن به معشوق و معبود باید از جان خود بگذرند.

سردار هادی رفیعی‌کیا، سه‌شنبه ۱۲ دی ماه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی در دنیا اقتدار دارد و مکتب جدیدی برای اداره حکومت و جامعه ارائه کرده است مرهون شهدا و خانواده‌های شهداست.

وی با اشاره به ۷۶ شهید انتظامی کشور در سال جاری افزود: امروزه نیز مردم شریف ایران، حاضرند فرزندان خود را برای اعتلای پرچم اسلام و نظام جمهوری اسلامی فدا کنند.

رفیعی کیا با تاکید بر اینکه نور مطلق، خداوند است، تصریح کرد: ما نباید شهدا را دست نیافتنی تصور کنیم و فکر ‌کنیم که دیگر چنین افرادی وجود ندارند. شهدا افرادی بودند که هدف از خلقت را درک کردند و در دانشگاه امام حسین(ع) یاد گرفتند که برای رسیدن به معشوق و معبود باید از جان خود بگذرند.

وی با بیان اینکه شهدای ما عاشق خداوند بودند گفت: اگر کسی می‌خواهد شهید شود، باید ببیند حاج قاسم سلیمانی در زندگی خود چه کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی حسنه ماندگار است گفت: دشمنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن سربازان ما پیروز شده‌اند ولی نمی‌دانند ما در مکتب حضرت زینب(س) پرورش یافته‌ایم و شهادت در راه خدا را زیبایی می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد، تصریح کرد: هر کسی در هر جای این نظام، مسئولیت دارد نباید کوتاهی کند و بایستی در خدمت خدا و بندگان خدا باشد.

علی یونسی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز اظهار کرد: قریب به یکسال از افتخار میزبانی شهید گمنام در دانشگاه پیام نور استان می‌گذرد و ما و دانشجویان از حضور این شهید گمنام در دانشگاه، بهره‌های معنوی بسیاری برده‌ایم و امیدواریم قدردان زحمات شهیدان و خانواده‌های آنها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha