• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403070100844
  • خبرنگار : 71342

این باکس خبری را بخوانید

این باکس خبری را بخوانید

خبرهایی از جشنواره عروسکی تهران مبارک، آماده نمایش شدن فیلم کوتاه «فرزند حبیب»، خبرهایی از اجرای چند تئاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک سه شیوه مختلف برای ارسال فیلم نمایش‌هایی که قصد شرکت در مرحله انتخاب آثار این جشنواره را دارند اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک متقاضیان به شرکت در مرحله انتخاب آثار در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، و نمایش‌های فضای باز می‌توانند فیلم اثر مورد نظر خود را از ۱-۲۵ مهر ۱۴۰۳ تنها به یکی از سه شیوه اعلام شده زیر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

- ارسال لینک فیلم اثر در سایت جشنواره، بخش ثبت نام (آموزش بارگذاری فیلم و دریافت لینک در گوگل درایو)

- ارسال پستی سی‌دی حاوی فیلم اثر به دبیرخانه

- تحویل حضوری سی‌دی حاوی فیلم اثر به دبیرخانه (روزها و ساعت‌های اداری)

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک همچنین اعلام کرد که نمایش‌های با کیفیت و کامل در اولولیت انتخاب خواهند بود.

متقاضیان باید هنگام ارسال اثر به هرکدام از شیوه‌های بالا نام و نام‌خانوادگی کارگردان، شماره همراه کارگردان و نام نمایش را به طور کامل ذکر کنند. سایت جشنواره برای بارگذاری اثر از ۱ مهر فعال می‌شود و امکان ثبت این اطلاعات وجود دارد. متقاضیانی که قصد ارسال پستی یا تحویل حضوری فیلم اثر خود را دارند، علاوه بر ثبت اطلاعات خواسته شده روی سی‌دی، حتما در فایلی جداگانه اطلاعات اثر و کاگردان را روی سی‌دی ارائه دهند.

تمامی فرمت‌های متداول تصویری برای ارائه فیلم اثر به دبیرخانه مورد قبول است.

متقاضیان ارسال اثر به صورت پستی و حضوری می‌توانند سی‌دی حاوی فیلم اثر و اطلاعات کارگردان را به آدرس زیر ارسال نمایند:

آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان جمهوری، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه سوم

کدپستی: ۱۱۳۳۷۱۳۵۱۴

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۲۶ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد. این دوره‌ از جشنواره‌ بین‌المللی نمایش‌ عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، نمایش‌های فضای باز، تئاتر ملل، فراگیر، نمایشنامه‌نویسی، بخش ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی)، اختراعات و دستاوردهای تکنیکی برگزار می‌شود. در جشنواره بیستم همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌وگو با محوریت نقد و بررسی و... برای علاقمندان به نمایش عروسکی برگزار می‌شود. این جشنواره با شعار #رویای_سفید_دوستی برگزار می‌شود.

فرزند حبیب» آماده نمایش شد/ روایت عشق و علاقه برای حضور در جبهه

فیلم کوتاه «فرزند حبیب» به نویسندگی و کارگردانی کریم مهرآبادی و از محصولات مرکز فیلم جوان سوره پس از پایان پروسه تولید، آماده نمایش شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فیلم جوان سوره، فیلم کوتاه «فرزند حبیب» به نویسندگی و کارگردانی کریم مهرآبادی، تهیه کنندگی مصطفی رضوانی و از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره پس از پایان تولید، آماده نمایش و حضور در جشنواره های مختلف شد. 

«فرزند حبیب» اولین فیلم کوتاه کریم مهرآبادی در ۱۶ دقیقه به روایت داستان پسری به نام سعید می پردازد که شناسنامه اش را دستکاری کرده تا پسرعمویش میثم بتواند با آن به جبهه برود، حالا پشیمان شده و می خواهد او را به خانه برگرداند اما میثم قبول نمی‌کند.

حسین دارابی به عنوان مشاور فیلمنامه و احمد یاوری، پانته‌آ کیقبادی، دانیال نوروش، مبین رستگاری، ابوالفضل حسن‌خانپور، مرتضی احمد، امیرحسین پیرهادی و فرامرز حسن‌خانپور نیز به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

سایر عوامل فیلم کوتاه «فرزند حبیب» عبارتند از دستیار ‌اول کارگردان و برنامه‌ریز: سید ‌بهنام حسینی ‌بیدار، بازیگردان: محمد رحمانیان، دستیار ‌دوم کارگردان و دستیار برنامه‌ریز: علیرضا فلاحزاده، دستیار ‌سوم کارگردان: علی دولتیاری، منشی صحنه: آیدا حافظی، عکاس: مرجان شریف‌نیا، دستیار تهیه‌کننده: محمدحسین واله، مدیر تولید: رحیم بیابانی، دستیار تولید: مجید تقدسی، مدیر تدارکات: مجتبی بیابانی، مدیر تصویربرداری: عارف نامور، دستیار یک تصویربردار: سجاد سبحانی، دستیاران تصویربردار: آرش کابلی، علی اسماعیلی، امیرمحمد احمدی‌پور، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا عامری، دستیاران صحنه و لباس: جواد نقدی، امیرحسین قدیریان، ایلیا کاوری، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، دستیار صدابردار: سهراب عظیمی‌پور، چهره‌پرداز: اشکان افشاری‌راد، دستیاران چهره‌پرداز: فائزه سالمی، فاطمه شیرازی،  اعظم سلیمانی، تدوین: ابوذر حیدری، دستیار تدوین: فائزه معدنی، موسیقی: امید روشن‌بین، نوازندگان: پیمان قدیری (کمانچه)، حامد امامی (سه‌تار)، فراز فراهانی (گیتار)، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، دستیار صداگذار: مونا نخجوان، امور صداگذاری: استودیو آیین، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمدعلیی، طراح گرافیک: احمد یونسی، حمل و نقل و ترابری: حسین قاسمی، حسین سلطانپور، علی خشنود، امیرمحمد احمدپور،  امیرحسین علیزاده، پیشیبانی فنی: رضا شاهبین، پذیرایی: حسین رضایی، مسئول هنروران: مهرداد افشاری‌مهر،  فاطمه سنجری.

«فرزند حبیب» تولید مرکز فیلم جوان سوره است.

نمایش «بی‌پایانی…» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی با تمدید اجرا تا ۶ مهرماه و تغییر ساعت نمایش در سالن سایه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش «بی‌پایانی…» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی و تهیه‌کنندگی رها جهانشاهی از ۳۰ مردادماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

نمایش «بی پایانی...» با استقبال مخاطبان تا ۶ مهرماه تمدید شد و با تغییر تایم اجرا از ساعت ۲۰ به ساعت ۱۸:۱۵ در سالن سایه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این اثر نمایشی، الهام شعبانی، حدیث میرامینی، مهسا طهماسبی به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

«بی‌پایانی…» قصه سه دوست قدیمی است که بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند و دست تقدیر سرنوشتشان را زیر و رو می‌کند. با صدای: محمد چناری، مجری طرح: یوسف ‌میراحمدی، مدیر پروژه: عدنان کاپوسیان، مدیر اجرایی: وحید جوادی، مدیر تولید: کاظم ‌بابایی، آهنگساز، مهندسی صدا: بابک ‌کیوانی، طراح گرافیک، ساخت تیزر، عکاس: محمدصادق ‌زرجویان (کت ‌استودیو)، پوستر و موشن: امیرحسین ‌ستوده ‌نسب (کت ‌استودیو)، مدیر تبلیغات: نوید ‌آغاز، مشاور رسانه‌ای: علی ‌کیهانی، عکاس تبلیغات: آرش خدا کرمی، دستیار کارگردان، برنامه ریز: محسن ‌خسروی، مجیر ‌معینی، منشی صحنه: نادره ‌نادری، مدیر صحنه: علی مرادی، صدا بردار: امیر خوارزمی، مجری نور: علی ‌ذوالفقاری، با همراهی: آموزشگاه هشت ستاره، مبلمان باروس عواملی هستند که صحرا فتحی را در این اثر نمایشی همراهی می‌کند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «بی‌پایانی...» می‌توانند به سایت تیوال، سینما تیکت، گیشه تئاتر و یا گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند.

این باکس خبری را بخوانید

نمایش «آن شب» نوشته و کار خشایار پیرعلمی، بر اساس طرحی از امیرعلی محمدی از ۴ تا ۱۳ مهر ساعت ۱۹، در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

پوستر این نمایش با طراحی افشین امیری بهقدم اصل، هم‌زمان با آغاز پیش فروش بلیت، رونمایی شد.
بازیگران نمایش «آن شب» (به ترتیب ورود به صحنه): امیرعلی محمدی، عباس محمدی، حنا فتح اللهی، مائده عباسی و احمد استیری هستند.
در خلاصه داستان این نمایش که بازیگر نقش اصلی آن را یک هنرمند کم‌توان جسمی-حرکتی ایفا می‌کند؛ آمده‌ است: «یه مونولوگ از هملت شکسپیر هست که می‌خوام حفظش کنی، میتونی؟
- بله، شما بفرستید من یه روزه حفظش می‌کنم.
- نه، می‌خوام برای همه زندگیت حفظش کنی.»
دیگر عواملی که در نمایش «آن شب» خشایار پیرعلمی را همراهی می‌کنند، عبارتند از: گروه کارگردانی: سعید حاجی حیدری، مصطفی دارابی، نیما مهدی اوغلی، موسیقی: کیکاووس فرجی (به همراه قطعاتی از جان سورمان، استاد حسین علیزاده، ویگن دِردِریان، نیزل فرام و اولافور آرنالز، اسفندیار منفرزاده)، طراحی صحنه و نور: علی پیرعلمی، طراحی لباس: مونا نصرتی حسینی، طراحی چهره پردازی: پیمان کظیمی، طراحی پوستر: افشین امیری بهقدم اصل، منشی صحنه: یگانه راستی، رسانه: میترا رضائی.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «آن شب» می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

این باکس خبری را بخوانید

نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به صحنه باز می‌گردد

دومین دور اجرای نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به نویسندگی احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده از ۵ مهر، ساعت: ۱۹ در تئاتر «هامون» آغاز می‌شود و تا ۲۰ مهر روی صحنه می‌ماند.

بازیگران این نمایش که نخستین بار از ۱۶ مرداد تا ۳۱ شهریور در تماشاخانه هامون اجرا شد، به ترتیب ورود به صحنه، محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری هستند. نمایش «قضیه تفنگ چخوف» قصه ۹ تن از مشاهیر بزرگ جهان را روایت می‌کند که برای اولین بار در دنیای پس از مرگ با هم وارد مسابقه‌ای می‌شوند و ... .

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

جلسه نقد و بررسی نمایش «لوبوتومی» که تا ششم مهر روی صحنه می‌رود، شب گذشته با حضور محمدحسین خدایی و مازیار نیستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نمایش، محمد حسین خدایی در ابتدای این نشست گفت: سهاب محبعلی در سه اثر اخیر خود تلاش کرده تا با استفاده از رویداد تاریخی و واقعی در فضای اکسپرسیونیزم اجراهای خود را روی صحنه ببرد که به نظر می رسد به دلیل دوری شخصیت پردازی از زمان و مکان، شخصیت و داستان هایش چندان ملموس نیست.

وی ادامه داد: بازیگران ایرانی کار نتوانستند «اتوس» یا  ویژگی‌های فردی شخصیت های نمایش را بر روی صحنه پدیدار سازند و به همین دلیل فضاسازی اغراق آمیز مورد نظر کارگردان نیز موفق نبوده است.

مازیار نیستانی در ادامه این نشست با اشاره به ویژگی‌های فرم اجرایی اکسپرسیونیستی افزود: این نمایش بیشتر از این که بیان کند در حال توضیح دادن و حرف زدن است که با ایده مورد ادعای کارگردان تفاوت زیادی دارد.

وی با تمجید از طراحی صحنه و ایده نمایش لوبوتومی افزود: متاسفانه متن و اجرا نشان می‌دهند که نیاز به حضور یک دراماتورژ برای دراماتیزه کردن ایده نخسین نویسنده در کنار کارگردان در این اثر احساس می شود.

سهاب محبعلی در این نشست با تشکر از حضور منتقدان و بیان مطالبی که عنوان شد، افزود: ایده نگارش نمایشنامه بلافاصله پس از اتمام اجرای راهنمای جامع هیولا شدن در ذهنم جرقه خورد و متن به صورت کارگاهی و با همراهی تیم نوشته شد.

وی با تمجید از بازیگرانش برای تمرین مستمر برای اجرایی نمایشی با فرم متفاوت گفت: مسوولیت آنچه در روی صحنه رخ می‌دهد و با کارگردان است و بازیگران تلاش کرده‌اند تا نهایت آن چیزی که از آن‌ها خواسته شده را بر روی صحنه اجرا کنند.

در پایان محمد حسین خدایی با اشاره به نقدپذیربودن این کارگردان جوان گفت: سهاب محبعلی با ادامه روند خود و نزدیکی متن به زندگی امروز ایرانیان می تواند موفق تر از گذشته در تئاتر حضور داشته باشد.

نمایش «خشت خام خانه» برای سه اجرا تمدید شد
 

نمایش «خشت خام خانه» به نویسندگی و کارگردانی علی ‌اصغری برای سه اجرای دیگر تمدید شد و در روزهای ۳، ۴ و ۵ مهرماه روی صحنه خواهد رفت.
 

نمایش «خشت خام خانه» به نویسندگی و کارگردانی علی ‌اصغری و تهیه‌کنندگی علی ‌اصغری و آرزو ‌ارمغانی از ۲۸ مرداد ساعت ۲۱:۱۵ در سالن ‌شماره ‌۱ خانه ‌نمایش ‌دا روی صحنه رفته است. 

این اثر نمایشی که قرار بود تا روز جمعه ۳۰ شهریور روی صحنه برود، برای سه اجرای دیگر تمدید شد و در روزهای ۳، ۴ و ۵ مهرماه روی صحنه خواهد رفت.

مصطفی ‌قدیری، مرجان ‌مومنی، امیرحسین ‌قلیچ، کیانوش ‌عینی، محمد ‌نوحیان، سپیده ‌جعفری، ندا ‌حسینی، پرستو ‌امیدوار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «یک عمارت قدیمی بازمانده از دوره قاجار که در بافت فرسوده‌ شهرداری قرار می‌گیرد ولی اعضای این خانه نمی‌خواهند که اتفاقی برای این عمارت بیوفتد...»

برنامه‌ریز: یاسمین ‌برزگری، دستیار کارگردان: حسین ‌عباسپور، مشاور پروژه: فرزاد ‌حسنی، مجری طرح: مجید حسنی، مدیر تولید: مصطفی ‌عربستانی، منشی صحنه: الهام ‌شکیبا، مدیر صحنه: سمانه بهزاد پور، طراح نور: آرش سیفی، طراح لباس: مهسا جمالی، طراح گریم: مونا ‌جعفری، مجری گریم: هانیه ‌روحانی، موسیقی: آرمین ‌امین ‌ترابی، صدابردار، گیتار: آریا طاری، پیانو: آرمین ‌امین ‌ترابی، میکس، مستر: حمید صانع، روابط عمومی: لیلا زارعی، محمد نیکبخت، مدیر اجرایی: ماندانا معزپور تبلیغات: گروه ‌هنری ‌مراکی، تبلیغات مجازی: لیلا ‌افتخاری، تبلیغات: (گروه دوم) صادق حسینی، عکاس: الهه کریمی، مشاور رسانه‌ای: علی کیهانی دیگر عواملی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی که به روزهای پایانی اجرا رسیده است، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

آمار تماشاگران تالار هنر اعلام شد


آمار تماشاگران و میزان فروش ماهانه نمایش‌های‌ «مش مش قلی خان» و «قصه سیبی که پرواز کرد» که در تالار هنر روی صحنه بود، اعلام شد.


به گزارش دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش ماهانه و تعداد تماشاگران دو نمایش تالار هنر (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) اعلام شد.

نمایش «مش مش قلی خان» به کارگردانی ناصر آویژه از ۷ مرداد‎ماه تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفر روی صحنه رفته است؛ این اثر نمایشی با ۲۹ اجرا و قیمت بلیت ۱۳۲ هزار تومان، توانست ۴ هزار و ۴۴۱ تماشاگر را جلب کند و به فروشی معادل ۳۹۱ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان دست پیدا کند.

دیگر نمایش این سالن تخصصی کودک و نوجوان، نمایش «قصه سیبی که پرواز کرد» است. این اثر نمایشی به کارگردانی مجتبی مهدی از ۷ مرداد‎ماه تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفر روی صحنه رفته است؛ این اثر نمایشی با ۴۰ اجرا و قیمت بلیت ۱۳۲ هزار تومان، توانست ۴ هزار و ۸۹۵ تماشاگر را جلب کند و به فروشی معادل ۴۱۴ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان دست یابد.

نمایش و نقد و بررسی فیلم «تدفین» در فرهنگسرای اندیشه

فیلم سینمایی«تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده، در باشگاه «سینما اندیشه» در فرهنگسرای اندیشه، نمایش و نقد و بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از ۱۰ مردادماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده که، محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی دارد.
حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند و محل روی دادن قصه یک روستای مرزی است که به صورتی نمادین  پیام صلح و دوستی مردم ایران را نشان می دهد.
  
محمد تنابنده علاوه بر این اثر، فیلم بلند «آبستن» را نیز کارگردانی کرده و همچنین سال‌هاست به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت می‌کند که مجموعه‌های «نون خ»، «پایتخت» و «دودکش» آثاری هستند که وی در آن‌ها به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت داشته است.
این فیلم پس از نمایش، با حضور کارگردان و عوامل فیلم و نغمه دانش آشتیانی، روزنامه نگار و منتقد فیلم و محسن سلیمانی فاخر، نویسنده و منتقد سینما به آدرس به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می شود. 
این نشست ۲ مهرماه  ماه ساعت ۱۷ برگزار می شود و حضور برای سینمادوستان و علاقه مندان آزاد و رایگان است.

عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز می‌رود

عمارت نوفل لوشاتو با آغاز نمایش‌های «جوف» به کارگردانی جواد سحر، «دورهمی چارلی، نیل سایمون و غیره...» به کارگردانی نیما مظاهری و  «سلاخ» به کارگردانی آناهیتا آقاطاهر به استقبال پاییز می‌رود.

به گزارش روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، نمایش «جوف» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی جواد سحر، ۴ تا ۱۴ مهر در این مجموعه روی صحنه می‌رود. اجرای این نمایش ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه است.
امیر ‌ابراهیمی، نازنین ‌اصلی، امیررضا ‌حسن ‌پور، علی ‌رضا ‌علی لو، کیوان ‌زارعی، سمیرا ‌عاکف، اردلان ‌کمالی، روشنا ‌مثنوی، امیر ‌محمدی، حسام ‌نادری، فرناز ‌نجفی بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش می‌کنند.
 

نمایش «دورهمی چارلی، نیل سایمون و غیره...» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری نیز یکم و دوم مهر ۱۴۰۳، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.
عمارت نوفل‌لوشاتو مجری طرح این نمایش است.
 

نمایش «سلاخ» نوشته نیکلاس بیلن به دراماتورژی و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر، ۸ تا ۲۵ مهر روی صحنه می‌رود. اجرای این نمایش ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود و مدت زمان آن ۶۵ دقیقه است.
نیما ‌هاشمی ‌سرشت، مهدی بزرگ‌زاده، پانته‌آ ‌مرزبانیان، مریم گلدوز توکلی، علی ‌تیمورفامیان بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش می‌کنند.
همچنین «مجلس زنانه رختشورشاه» نوشته بابک خواجه‌پاشا، به کارگردانی علی یدالهی و به تهیه‌کنندگی کامیار رضاخواه و اشکان یزدانی ثانی، تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹:۴۰ به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود. 
شهرام ‌مسعودی، کاظم ‌برزگر، میلاد ‌رمضانی ‌(ورجاوند)، آزیتا نوری وفا، مهشید ناصری، مهتاب ‌باجلان، آساره ‌هداوند، نیلوفر ذوالفقاری و پریسا مشکانی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

اجرای نمایش «زیرزمین» نوشته آرش عباسی و به کارگردانی بیژن مرادی نیز تا ۳ مهر ادامه دارد و هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. 
مریم ‌السادات ‌موسوی، بیژن ‌مرادی، آرش نظری بازیگرانی هستند که در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.
این نمایش منتخب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.
 


جشنواره های استانی تئاتر بسیج"سودای عشق" با جشنواره استانی تهران آغاز شد

مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق از امروز یکشنبه یکم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در استان تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.
جشنواره‌های استانی تئاتر بسیج "سودای عشق" در سایر استان‌ها نیز تا پایان مهرماه برگزار خواهد شد و برگزیدگان به جشنواره سراسری سودای عشق که در آذرماه برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق با دبیری سعید نجفیان و به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار خواهد شد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha