• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402100905949
  • خبرنگار : 50630

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم هوشیار باشند

مردم هوشیار باشند

ایسنا/مازندران معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه عده‌ای فشل نشان دادن دولت است تا انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند، گفت: امروز عده‌ای بنا دارند معیشت را به صندوق های انتخابات گره بزنند.

اکبرزاده، امروز در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی زیراب با بیان به حضور مردم در صحنه های حساس و تبعیت از ولایت، با بیان اینکه در سال ۸۸ افرادی سیگنال تقلب و فتنه را در کشور ارسال کردند که برخلاف حرف‌ها و شعارهای خود آنان، بر اساس قانون ستیزی و مخالفت با رای و نظر مردم بود، گفت: چه در سال ۴۲ و چه در سال ۵۷، مردم به فرمان امام گوش کردند و با حضور خود، زمینه ساز پیروزی نهضت امام شدند. امام راحل خطی را بنیان گذاشتند که بر پایه مقاومت طراحی و تعریف شده بود و آن خط، امروز تبدیل به جمهوری اسلامی قدرتمندی شده است که نیروهای مقاومت در جای جای منطقه به آن اقتدا کرده و از آن الگوبرداری می کنند.

دشمن در صدد فشل نشان دادن دولت است

وی اظهار کرد: برخی از مدیران اوایل انقلاب معتقد بودند که نباید با آمریکا درگیر شد. ولی امام راحل از آمریکا بعنوان ام‌الفساد و شیطان بزرگ یاد کرده و فرمودند، که اتفاقا مشکل اصلی ما آمریکاست. با این نگاه و تفکر امام، هیمنه  آمریکا شکست و بساط آنها از ایران، عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه برچیده شد. تا حدی که برای سرزدن به اندک نیروهای خود، شبانه تردد می‌کردند.

دشمن در صدد فشل نشان دادن دولت است

سخنران همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی زیراب اشاره کرد: یکی دیگر از اتفاقات تبعیت از ولایت و تفکر مقاومت امام خمینی(ره)، شکست ابهت رژیم صهیونسیتی است. امروز با حضور یک شاخه نظامی مردمی، ارتش تا دندان مسلح اسراییل به هیچکدام از اهداف خود نرسید. با وجود ده‌ها هزار شهید، پرچم سفید تسلیم از سوی اهالی غزه بالا نرفت و این موضوع بخاطر محور مقاومتی است که از جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

دشمن در صدد فشل نشان دادن دولت است

این مقام مسئول با طرح سوالی، بیان کرد: آیا با رای ندادن مشکلات حل خواهد شد؟ باید مطالبه گر باشیم و بعد از انتخابات از نمایندگان سوال کنیم.

اکبرزاده در پایان سخنان خود گفت: مردم باید هوشیار باشند تا در فضایی که دشمن ایجاد کرد، بازی نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha