• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070604555
  • خبرنگار : 50616

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

ایسنا/مازندران مردم دیارعلویان در حمایت از محور مقاومت، مردم غزه و حزب الله لبنان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در شهرها ومناطق مختلف مازندران راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهرستان‌ها و مناطق مازندران بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از محور مقاومت اعلام و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مردم دیارعلویان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و مشت‌های گره کرده فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالاهای آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آن‌ها را تحریم کنند.

قطعنامه سراسری

در بخشی از این قطعنامه سراسری که در پایان راهپیمایی مردم مازندران قرائت شد، آمده‌است: حمله به لبنان و بمباران جنون‌آمیز این کشور و به شهادت رساندن عناصر موثر حزب‌الله به وضوح نشان‌دهنده عزم شیطانی رژیم آپارتاید برای تشدید و گسترش دامنه تجاوزات در منطقه است.

در ادامه این قطعنامه عنوان شده است: ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب‌الله به عنوان نیرویی تاثیر گذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیون فاشیسم، اعتقاد راسخ داریم که این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام سازمانی و انسانی جبهه‌ مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد و مقاومت قهرمانانه‌ نمادهای بی‌بدیل شرافت و آزادگی که در دفاع از ملت‌ مظلوم غزه سینه سپر کرده‌اند با قوت ادامه خواهد داشت.

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

در این مطلب بیان شده است: ما به سازمان ملل متحد و نهادهای بین‌المللی هشدار می‌دهیم تا زمانی که زائده‌ استعمار و ویترین زنده‌ استکبار، کشتار انسان‌های بی‌گناه را بی‌هیچ ممانعتی و در سکوت مجامع جهانی پیش می‌برد، بشریت رنگ آرامش نخواهد دید و در صورت هرگونه تعلل در زدودن شاکله‌ این عفونت و کشیدن افسار فاشیستی‌ - تروریستی‌ترین سازه‌ سیاسی تاریخ، بازیابی معنای حقوق بشر بی مفهوم خواهد بود.

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

همچنین تاکید شده است: چنانچه زمینه صلح پایدار در منطقه ایجاد نشود، گسترش دامنه خشونت و جنگ، تبعاتی به مراتب فراتر از مرزهای خاورمیانه خواهد داشت و از آنها می‌خواهیم که فوری برای توقف خشونت و آتش‌بس دائمی وارد عمل شوند و کابوس هفتاد ساله ناامنی در غرب آسیا را با بازگرداندن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین و همه‌پرسی سراسری در سرزمین‌های اشغالی پایان بخشند.

خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha