• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402100604121
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان:

حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلی

حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلی

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۰۳۹ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که بخشی از هزینه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی آنها توسط این نهاد برطرف می شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با بخشدار مغانسر اظهار کرد: با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستاها به انجام رسیده و با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کم بهره بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ساخت مسکن برای این گروه از خانواده‌ها در حال انجام است.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال بخشی از تعهدات ساخت مسکن با همکاری سپاه، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در روستاها به سرانجام رسیده و بخشی نیز در سه ماهه پایانی سال تکمیل و تحویل این خانواده‌ها خواهد شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: در کنار این اقدام حمایتی، کمیته امداد برای بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج تامین هزینه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی نیز انجام می‌شود تا ۱۰۳۹ بیمار تحت حمایت کمیته امداد بتوانند از این حمایت‌ها و همراهی‌ها استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم نیز مباحث توسعه خدمات و افزایش مستمری رضایتمندی این خانواده‌ها را به همراه داشته که در استان نیز با پشتیبانی استاندار، فرماندار و بخشداران، کمیته امداد به عنوان یک نهاد پیشرو در خدمت محرومان است تا رویکرد محرومیت‌زدایی به نتایج مطلوبی برسد.

وی در ادامه اعلام کرد: از محل تبصره ۱۸ پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نیز با همکاری بانک‌های عامل در حال انجام است تا توسعه مشاغل خانگی و طرح‌های کوچک و متوسط را با نگاه توانمندسازی خانواده‌ها انجام دهیم.

در ادامه این دیدار، مهدی اصلانی، بخشدار مغانسر نیز به خدمات کمیته امداد و رویکرد جهادی این مجموعه در ابعاد و حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در کنار این نهاد ارزشی و انقلابی در خدمت جامعه هدف هستیم تا بی‌ادعا و بی‌منت خدمات دولت را به ولی نعمتان این انقلاب تقدیم کنیم.

وی افزود: امیدواری برای تحولات و رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی در دولت سیزدهم بیش از هر زمان دیگر است و تلاش بر این خواهد بود تا آثار پر خیر و برکت خدمات دولت به محرومان را به عینه برای جامعه هدف کمیته امداد نشان دهیم.

در پایان این دیدار با همراهی بخشدار و مسئول مرکزنیکوکاری تازه کند، از منزل مددجویی بازدید به عمل آمد و در خصوص ساخت سرپناه مناسب با همراهی بنیاد مسکن و تامین لوازم ضروری خانگی قول مساعد داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha