• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041509825
  • خبرنگار : 50659

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

همه مردم برای انتخابات باید احساس مسوولیت کنند

همه مردم برای انتخابات باید احساس مسوولیت کنند

ایسنا/اردبیل امام جمعه شهر لاهرود گفت: همه مردم باید با شرکت در انتخابات در برابر این رویداد سرنوشت ساز احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام حسن صفری در گفت‌وگو با ایسنا با دعوت از آحاد مردم جهت تحقق حماسه حضور حداکثری در پای صندوق های رای ، اظهار کرد: انتخابات از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص ترین نماد مردم سالاری دینی و ترسیم کننده مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

وی افزود: انتخابات مایه عزت و سربلندی ملت و مملکت و به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت ، اقتدار و شوکت سیاسی ملت ایران است که به رخ جهانیان کشیده شده و باعث یاس و ناامیدی دشمنان و معاندین می شود.

امام جمعه شهر لاهرود گفت: بار دیگر فصل تجلی مردم سالاری دینی و حماسه حضور در تعیین سرنوشت کشور از طریق صندوق های رای فرا رسیده است ، اینک وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است که با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات، حماسه دیگری بیافریند و نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ایفا کند.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: مشارکت آحاد ملت با اتحاد و همدلی در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، پیام وفاداری به ارزش ها و اهداف بلند انقلاب را به جهانیان صادر کرد و در واقع رای به ایستادگی ، اقتدار ، عزت و پیشرفت ملی بود.

وی بیان کرد: از آحاد اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم با حضور پرشور، آگاهانه و با صلابت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، راه و رسم شهدای عزیز خدمت را زنده نگه داشته و مسیر شکوفایی ایران اسلامی را با انتخاب اصلح ، هموار سازند.

 امام جمعه شهر لاهرود تاکید کرد: همه ما یک بار دیگر با لبیک به رهبر معظم انقلاب و به یاد شهدای گرانقدر به ویژه سید الشهدای خدمت شهید رییسی عزیز و همراهان شهیدش، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و میهن سربلندمان ایران با حضور حداکثری در پای صندوق ‌های رأی و انتخاب اصلح ثابت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد : انتخابات صحنه آزمون دیگری را برای ملت شریف ایران ایجاد کرده است و در برهه‌ای حساس که همه دشمنان چشم به این انتخابات دوخته‌اند، به فضل الهی یک بار دیگر با حضور گسترده مردم شاهد رقم خوردن ناامیدی همه بدخواهان خواهیم بود.

 امام جمعه شهر لاهرود گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است و حضور پرشور مردم و افزایش رای ‌دهندگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است.

وی اذعان کرد: دوام، غرور و آبروی نظام جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم در انتخابات است و مهم ترین اثر مشارکت حداکثری ، سرافرازی جمهوری اسلامی و نشان از تعهد، ایمان و اعتقاد راسخ مردم به آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام صفری تاکید کرد: همه مردم باید با شرکت در انتخابات در برابر این رویداد سرنوشت ساز احساس مسوولیت کنند چرا که تداوم مسیر خدمت رسانی و رفع مشکلات نیازمند مشارکت عموم مردم در انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha